eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu... › Re: Jak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu...
  • Data: 2005-02-25 22:57:28
    Temat: Re: Jak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu...
    Od: "LifeGuard" <r...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Firma sobie odliczy. Koszt uzyskania przychodu wynosi 20% kwoty,
    > chyba,
    > że jesteś w stanie i chcesz udowodnić faktycznie poniesione koszta
    > (na ogół nie jesteś i nie chcesz). Podatek liczysz od wypłaty
    > pomniejszonej o koszta.

    Ale te koszta nie wpływają z tego co zauwarzyłem na moją wyplate ?!
    Co z tymi kosztami sie dzieje

    bo np jest tak na umowie:
    kwota brutto: 590,00zł
    koszt uzyskania przychodu: 118,00zł
    dochód 472,00zł
    do wypłaty 500,30zł

    Mógłby mi ktos wyjasnic o czym ta kwota (koszt uzyskania przychodu i dochód)
    informuje i co sie z tymi kwotami dzieje? skoro do wypłaty jest wiecej niz
    dochod. O co tu chodzi?