eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/ › Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
  • Data: 2003-06-16 08:16:17
    Temat: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Od: "Darius" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Polomski" <l...@W...net> napisał w
    wiadomości news:bcf671$hst$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 980 km, kupiony w salonie, regularnie serwisowany zawsze na czas w tej
    > samej ASO, najwazniejsze w tym wszystkim, ze ksiazka zaleca wymiane
    > paska po 90 000 km (sic!),

    no właśnie 98 rok mamy 2003 5 lat, u mnie nie w DU napisano pasek rozrządu
    wymiana co 120KKM lub co 5 lat zależy co wcześniej, po gwiazdce w przypadku
    użytkowania pojazdu w cięzkich warunkach lub w wrunkach wyłacznie jazdy
    miejskiej skróćić podane okresy i przebiegi po konsultacjach ze spec z ASO.

    Na koniec nie tylko przebieg ale i wiek ma znaczenie myslę, że nie wskórasz
    wiele