eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/ › Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
  • Data: 2003-06-17 17:12:39
    Temat: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Jun 2003 13:06:11 +0200, plitkin wrote:

    >Nie za SWOJE, tylko za JEGO - w ramach OPLACONEJ (w cenie auta) bezplatnej
    >obslugi (chyba ze co innego sugerujesz).

    Te samochody kosztowaly tyle, ze jednak stawiam na pieniadze jakiegos
    Koreanczyka :-)

    >LOL! :-) Juz nie przesadzajmy z z "wadami ukrytymi". Wada ukryta, ktora
    >wystapila po 5-ciu latach uzywania auta? :-) LOL. W ten sposob na wsyzstko
    >mozesz powiedziec, ze to wada ukryta - jak cokolwiek ci sie zepsuje!

    Wada ukryta jest to ze pasek sie psuje w okolicach 60kkm, a nie, jak
    twierdzi fabryka, wytrzymuje 90. IMHO - sa podstawy zeby traktowac
    te wade jako zatajona przez sprzedawce ..

    >A co powiesz nt. zuzycia w Lanosie nast. elementow: Kable WN, amorki, klocki
    >ham., tarcze ham.? No i BENZYNA :-)

    W lanosie to nie powiem, ale probke statystyczna nubirek mialem i wiem
    co one zuzywaja szybko. Wylacznie benzyne :-)

    J.