eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/ › Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
  • Data: 2003-06-21 18:36:55
    Temat: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Lukasz Polomski"
    <l...@W...net> napisal w wiadomosci
    news:bcf671$hst$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Sprawa jest nastepujaca i choc podejrzewam, ze
    pewnie i tak nic nie
    > wskoram, to chcialbym zasiegnac jezyka, bo nie
    za bardzo jestem pewien
    > na czym sie oprzec, a chcialbym chocby troche
    powalczyc z Daewoo...
    > Moze ktos ma na to jakis pomysl albo tez juz cos
    podobnego przerabial.

    > Stan faktyczny:
    > Stojac na swiatlach silnik w Lanosie nagle zgasl
    i juz nie dal sie
    > uruchomic... Powod: zerwany pasek rozrzadu
    (konsekwencje dosc powazne
    > dla silnika -> naprawa. ok. 2500-3000 zl w ASO)
    > Lanos: prod. '98, gwarancja sie skonczyla,
    przebieg w momencie awarii 59
    > 980 km, kupiony w salonie, regularnie
    serwisowany zawsze na czas w tej
    > samej ASO, najwazniejsze w tym wszystkim, ze
    ksiazka zaleca wymiane
    > paska po 90 000 km (sic!), jak sie dowiedzialem
    w serwisie "mieli
    > sygnaly, zeby proponowac klientom wymiane przy
    przegladzie 60 000 km"
    > (najgorsze, ze pewnie nazajutrz pojechalbym do
    przegladu i tam pewnie
    > bym sie zgodzil na wymiane za 500 zl...)
    >
    > Problem:
    > Skonczyla sie gwarancja, rekojmi nie ma, ustawa
    o sprzedazy
    > konsumenckiej tu chyba raczej tez nie ma nic do
    rzeczy, ot, zdarzylo sie
    > - to tylko auto, itd, ale...
    > ... dlaczego, dochowujac wszelkich zalecen
    producenta (regularny serwis,
    > wszystko wymieniane zawsze co trzeba) mam ja
    tylko i wylacznie ponosic
    > ujemne konsekwencje tego, ze Daewoo najwyrazniej
    blednie przewidzialo
    > przebieg do wymiany rzeczonego paska (ponoc moj
    przypadek nie jest
    > odosobniony i "to czesto sie zdarza" - jak
    powiedziala mi pani w
    > warsztacie - stad propozycje wczesniejszych
    wymian) i nastepila taka
    > powazna awaria, mimo przestrzegania absolutnych
    wyszystkich czynnosci
    > zalecanych i wymaganych przez producenta, ktore
    jak sie okazuje wcale
    > nie gwarantuja "bezawaryjnej eksloatacji" (choc
    oczywiscie w ksiazce
    > pisze dokladnie odwrotnie ;-(
    >
    > Pozdrawiam
    > Lukasz

    Spróbuj "wjechac na ambicje " fabryce, ja tak
    kiedys zalatwilam sprawe z alternatorem w fiacie
    siena (80 %. zwrotu za alternator + 50 % za
    robote). Tanio wyszlo.Powodzenia