eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/ › Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
  • Data: 2003-06-16 10:15:14
    Temat: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Od: j...@p...onet.pl.spamout (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Jun 2003 09:41:31 +0200, <p...@i...pl> wrote:

    >Komu? Widziales kogos? Czy slyszales plotki?

    co prawda inny silnik, ale 5/6 firmowych nubirek nie dojechalo do planowej
    wymiany.

    >Zaloz sprawe sadowa, napisz do GM. Ale NIE MASZ NAJMNIEJSZYCH SZANS! Do kogo
    >masz pretensje? Moze zle eksploatowales pojazd (nieostroznie), moze miales

    Prawidlowo eksploatowal.

    >pecha... Ale grarancji nie masz, rekojmie nie masz. Wiec do kogo te
    >pretensje?

    Pecha mial ze malo jezdzil. Jakby wyjezdzil te 20kkm rocznie, to by naprawe
    robilo Daewoo za swoje pieniadze.

    >TO tylko w stanach ludzie wygrywaja procesy z producentami papierosow, kiedy
    >sie okazuje, ze maja raka pluc. Niestety - maja tam chorobe ogolna.

    No, nasz KC cos wspomina o przedluzeniu okresu rekojmii jesli sprzedawca
    wade ukryta zatail :-)

    >Co jest w ksiazce napisane? Ze producen "GWARANTUJE bezawaryjna prace przez
    >okres min. 5 lat?". Albo GWARANTUJE, ze pasek sie nie zerwie do wymiany przy
    >90 kkm? Szczerze w to watpie. Miales pecha i tyle.

    Ze pasek sie wymienia przy 90kkm. I ze producent GWARANTUJE jakosc przez
    3 lata lub 100kkm ..

    >My w swoim firmowym lanosie wymienialismy rozrzad wczesniej z tego wlasnie
    >wzgledu, zeby nie bylo takich sytuacji jak u ciebie, bo DU to jest DU i

    jemu padl przy 59 ... to przy ilu Ty wymieniales ?

    >trzeba sie liczyc z szybszym zuzyciem elementow...

    Oprocz tego paska raczej nie zauwazylem szybszego zuzycia.
    Bo lacznik stabilizatora po 70kkm na krajowych drogach to chyba nie jest
    szybko ?

    J.