    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60046b35$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6004c130$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6006e1fd$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6007490b$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 20 Jan 2021 10:59:51 GMT

    UĹźytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Ależ ja po prostu wyraziłem swoje stanowisko. Ulice w ogóle jakoś
    > specjalnie potrącanymi rowerzystami nie są usiane.

    To moze otworz temat o rowerach i tam dyskutuj o prawie drogowym?

> [...]
    > i 269 rannych. (dane KGP)
    >
    > W 2019 roku rowerzyści przyczynili się do powstania 1 626
    > wypadków, w których zginęły 132 osoby, a 1 555 osób doznało
    > obrażeń ciała. W porównaniu z 2018 rokiem jest to mniej: wypadków
    > o 87 (-5,1%) i osĂłb rannych o 81 (-5,0%). Liczba osĂłb zabitych
    > jest na poziomie roku ubiegłego. Nieprawidłowe wyprzedzanie przez
    > rowerzystów było powodem 32 wypadków (32 rannych). Jeszcze mamy 54
    > wypadki spowodowane nieprawidłowym omijaniem (55 rannych).
    >
    > Czyli z wyprzedzaniem mamy powiązane 299 : 86. Wygląda na to, że
    > tak na okrągło 1/3 jest z winy rowerzysty.

    A ile mandatów za wyprzedzanie rowerzysty z nie zachowana odległoscia?
    Nie ma takich statystyk bo nie ma takiej kategorii.
    Zdziwiłbym sie gdyby liczba takich mandatów była wieksza niz 1000.
    No tak po prawdzie to zdziwiłbym sie nawet gdyby była wieksza niz
    100...

    No własnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."