eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta. › Re: Ja tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta.
  • Data: 2002-08-14 01:44:54
    Temat: Re: Ja tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta.
    Od: "Enlightenment" <n...@m...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    ja jestem za opcja z dyktafonem, jesli nie masz pozycz od kolegi, albo kup.
    Bedziesz mial najlepsze dowody i jeszcze w rozmowie z nim wymien jego
    nazwisko, pewnie sie oburzy i cos wypapla zdradzajac tym samym swoja
    torzsamosc.

    gdyby nie prawo to najpierw polamalbym palce, potem rece, potem nogi, a
    potem zakopal na zywca w lesie... nie, nie, nie martwcie sie, psyhopata nie
    jestem :) tzn, nie dawaj sie.

    pozdrawiam