eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta. › Re: Ja tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta.
  • Data: 2002-08-09 08:00:16
    Temat: Re: Ja tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta.
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,

    Ciekawe, czy byłbyś taki mądry, gdyby sytuacja dotyczyła
    Ciebie??

    Myślę, że trzeba dotrzeć najpierw do tego kolegi, co od kolegi
    pozyczał. Wypytać go o powody pozyczenia forsy od bandyty
    i spórbować poprzez niego załagodzić sytuację. Może iść
    na wódkę, coś mu dać w prezencie. Uważam, że linia obrony
    przyjęta przez mamę jest słuszna. Z bandytami walczyć ich
    metodami nie można, bo się nie wygra.

    Pzdr,
    Bam