  • Data: 2010-08-06 06:03:03
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Milosz K. napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam!
    >
    >Mam pytanie. Czy istniere jakas mozliwosc "zakwestionowania" mandatu ze
    >zdjecia zrobionego fotoradaram i jaka jest procedura postepowania w takiej
    >sytuacji. dodam, iz mandat zostal doreczony przez straz miejska.

    Było w tyg. ANGORA kilka tygodni temu.
    Niewyraźne zdjęcie, brak papierów o homologacji, niewłaściwe ustawienie
    radaru w terenie, źle określona prędkość od której ma "łapać", brak papierów
    i niedokładna umowa firmy prywatnej użyczającej fotoradaru gminie, odmowa
    wskazania kierowcy (gdy chcą ukarać właściciela zamiast kierowcę - to się
    nadaje do TK chyba) nie zawsze karalna, upłynęło za dużo czasu od zdarzenia
    do wystawienia mandatu i chyba coś tam jeszcze.
    Nie pamiętam dokładnie, nie musiałem korzystać.

    Arek