  • Data: 2006-11-23 11:51:48
    Temat: Re: [FUN] Dlaczego zwolniłem swoją sekretark
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl> szukaj wiadomości tego autora

    23 lis 06 (czwartek), 00:16 (GMT +1), pl.soc.prawo
    Tiger napisał:

    > Majac zaznaczona wiadomosc, wcisnij w OE przycisk "Anuluj" (z opisem
    > "Anuluj
    > wiadomosc"). Pewnie go nie masz, wiec kliknij prawym przyciskiem obok
    > przycisku "Naglowki" (na szarym pasku w gorze ekranu), wybierz z menu
    > "Dostosuj...", a nastepnie dodaj do przyciskow paska narzedzi element,
    > opisany jako "Anuluj" (przenoszac z listy po lewej na liste po prawej
    > przy
    > pomocy przycisku "Dodaj >".

    Primo - nie używam OE. Secundo, _nie_wysłać_ wiadomości to ja potrafię.
    Sądziłem raczej, że jest jakaś metoda na wstrzymanie propagacji wiadomości
    wysłanej na grupę dyskusyjną, np. przez wysłanie z tego samego adresu
    jakiejś wiadomości.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk