  • Data: 2006-11-23 13:10:34
    Temat: Re: [FUN] Dlaczego zwolniłem swoją sekretark
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Nov 2006, Andrzej Orłowski-Skoczyk wrote:

    > A nie ma jakiejś metody, którą można zastosować niezależnie od używanego
    > klienta newsów

    Rozkaz ma zdaje się specjalny format - głowy czy da się go wysłać jako
    "zwykłego" newsa nie położę, ale chyba nie.

    > i bez "przycisków" (kto w tych czasach używa myszki? ;)?

    A nie wiem, nie wiem, strasznie mnie irytują programy "myszka only" :)
    Nie wiem czy wiesz co to "pine" :)

    > Ja używam Opery i chętnie bym sobie pocancelował.

    Zdziwiłbym się jakby klient newsów nie miał Cancela.
    RTFM ???? ;)

    pzdr, Gotfryd