  • Data: 2003-06-10 00:37:53
    Temat: Re: Dzieci na drodze - kogo prosić o "bumpę" (próg na drodze)
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maceik Grochowski napisał:
    > Wszystko ma swoje plusy i minusy. Szykana tez by opoznila karetke.

    Ale ja nic nie mówiłem o szykanach.
    A co do garbów to one NIE MAJĄ żadnych plusów.

    [..]
    > Chodzi o zapobiegniecie, a nie karanie juz po jakims wypadku.

    Z tego co piszesz wynika, że Ci "sportowcy" są z osiedla.
    Nie rozumiem jaki więc problem, zebrać trójkę rodzicielską,
    pójść do konkretnych typów i im wytłumaczyć, że swoją brawurą
    zagrażają życiu dzieci. Myślę, że nawet oni zrozumieją.
    A jak nie to na policję - o ile się nie mylę w naszym kodeksie
    jest konkretna kara za spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza