  • Data: 2011-01-04 08:58:20
    Temat: Re: "Dziad swoje z baba swoje"
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-03 20:22, Robert Tomasik pisze:

    > Jako prezes Stoważyszenia jest osobą publiczną, ale ta sparwa nie
    > dotyczy go jako prezesa, tylko jako osoby fizycznej.

    W piśmie do urzędu poruszyłem tylko sprawy mające wpływ na środowisko
    akowskie którego prezesem wybrał się ten człowiek.
    http://27wdpak.btx.pl/lublin/pin/ps.jpg
    Posiadam kopię dokumentu z 2003r z którego treści wynika, że w tym roku
    został skreślony z listy na odznakę "Akcja Burza" z powodu braku
    uprawnień kombatanckich.
    http://27wdpak.btx.pl/lublin/pin/brakuprawnien.jpg
    Wpis "brak uprawnień kombatanckich" mało mówi, bo skoro pozbawiono go
    tych uprawnień to chciałbym poznać powód pozbawienia takich uprawnień.
    Ułatwi mi to dalszą "robotę" w ustaleniu, kto za tym wszystkim i
    dlaczego nadal jest prezesem.
    Czy pytanie o powód pozbawienia uprawnień dotyczy osoby fizycznej czy
    publicznej?

    --
    jedrus
    http://27wdpak.btx.pl/