eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDowody osobiste - konieczność wyrobienia sprzeczna z Konstytucją. › Re: Dowody osobiste - konieczno?ć wyrobienia sprzeczna z Konstytucj?.
  • Data: 2007-06-08 19:24:48
    Temat: Re: Dowody osobiste - konieczno?ć wyrobienia sprzeczna z Konstytucj?.
    Od: "Anka77" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale z drugiej strony, dlaczego mamy za to płacić ?
    > wprawdze BOŚ co to zaczął wątek trochę pieniaczem trąci, ale pytanie
    > pozostaje ciekawe. Dlaczego władza nakłada dowolne ciężary, traktując
    > ludzi na sposób wschodni?

    Władza wybrana w wyborach jest jakby pełnomocnikiem społeczeństwa.
    Innymi słowy, można powiedzieć, że za pośrednictwem władzy,
    sami chcemy, abyśmy płacili 30 złotych za wydanie dowodu
    osobistego.
    Można rzec, że pytanie jest, dlaczego chcemy płacic 30 złotych,
    a nie dlaczego ktoś nam nakazuje płacić 30 złotych.
    Czy się mylę?
    A mój tata jest nieposłusznym obywatelem i ma dowód osobisty
    wystawiony przez, zdaje się, komendana Milicji Obywatelskiej
    i nie ma zamiaru wymienić na nowy.

    Anka