    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Date: Thu, 25 Nov 2004 14:41:30 +0100

    Andrzej Lawa pisze:

    [...]

    > Ty mi nie imputuj swoich dewiacji seksualnych, OK?

    Skad u Pana takie skojarzenia seksualne z powyzszym cytante ?

    > W następnym etapie zaczniesz awanturować się o zablokowanie połączeń
    > międzynarodowych?

    Ja WCALE sie nie awanturuje.

    > Nikt 'przy zdrowych zmysłach' nie zapłaciłby nawet grosza za zestawienie
    > jakiegokolwiek połączenia, gdyby nie to, że 'po drugiej stronie' ma ku
    > temu jakiś posów. A już ile jest ktoś gotów za to zapłacić i jaki jest
    > to powód, to nie problem TPSA.

    Podstawowe Pytanie brzmi

    ZA CO klient placi?

    Za to, ze moze "sie polaczyc" ?

    no toza co ten na drugim koncu druta dostaje pieniadze ?
    za to ze mogl ktos doniego zadzwonic ?

    Kogo chce pan oszukac - siebie ?

    Placi, bo CHCE USLUGE a tamten dostaje, bo taka susluge siadczy.
    Swiadczy dzieli temu, ze mu TP SA zaproponowala sprzedaz uslugi za swym
    posrednictwem. a ile mu palci i jaksobie tonazwala - nie moj problem.

    > [ciach]

    > Paser nie świadczy usług.

    Alez tylko "sprzedaje towar"...

    > Paser popełnia przestępstwo. Poproś mamę,
    > niech ci poczyta na dobranoc zamiast bajeczki - kodeks karny.

    TU kodeks karny NADAZYL za przestepcami... poczekajmy..

    > Toteż właśnie - TPSA musi rozliczyć - także z US.

    Wygodnie nie zauwazyc, e mile Panie z US NIE INTERESUJA SIE tym,
    co sobie mysli odatnik. Podatnik nie moze powiedziec "nie obchdozi mnei co
    zrobil ten po tamtej stronie... ODPOWIADA ZA NIEGO..

    > Możesz też utrzymywać, że Ziemia jest płaska - wolny kraj...

    Pan moze utrzymywac, ze jest wklesla - powodzenia.

    > [ciach]

    > Prawo nakazuje przestrzegania umów. Cennik jest częścią umowy. Ignorując
    > cennik - łamiesz prawo.

    Z wyjatkiem tych, ktore sa sprzeczne z prawem..

    > ROTFL

    Przeszedlby Panu smiech, gdyby MilePanie z US stwierdzily,
    ze w zwiazku z niewlasciwym sklasyfikowaniem sulugi musi Pan pare ladnych
    ysiecy doplacic..
    Na razie milego smienia - smiech to zdrowie.
    Dedykuje panu taka mysl

    Z czego sie smiejecie ? - Z SIEBIE sie smiejecie..

    > Złóż donos. Najlepiej kilka. Może w nagrodę dostaniesz wyrok z 51KW
    > (złośliwe wprowadzanie w błąd).

    Takie postepowanie pozostawie Panu.

    > Póki co regulaminu (w tym cennika) TPSA nikt nie zakwestionował.

    Slusznie - poki co...

    Rejestr klauzul niedozwolonych sklada sie z samych takich zapisow, ktorych
    KIEDYS "poki co" nikt nie zakwestionowal.

    > Przynajmniej tego obecnego (było zdaje się parę wymuszonych zmian w
    > kwestii procedury reklamacyjnej).

    poczekajmy...

    > Ja mam argumenty. A ty tylko epitety i tanie biadolenie.

    Ja nie biadole, ja tylko wyglaszam swoja opinie,
    ze pod pozorem "polaczen premium" TP SA sprzedaje
    (posrednictwo) uslugi, "oplacane sposobem taryfikacji"

    > Owszem.

    > A co to, to już nie - najpierw musisz to oszustwo udowodnić.

    Jesli Jest COS oszustwem, to mam prawo nazwac to oszustwem.

    Jak na razie jedynie nazywam "posrednictwem
    w sprzedazy uslug" to, co robi TP SA i mowie, ze to, co robi TP SA sprzyja
    oszustom...

    A jeslichodzi o udowadnianie wsprawach cywilnych
    to ciezar dowodu spoczywa na tym,
    ktory che z tego wywiesc skutek prawny.

    Wiec na razie nie musze nic udowadniac..

    > [ciach]

    > Żebyś spróbował dowieść tego w sądzie. Jak oberwiesz po uszach kosztami
    > sądowymi, to może otrzeźwiejesz.

    Ja? A po co ?
    Moze pan sprobuje ?

    > [ciach]

    > Przestępstwo trzeba udowodnić. Także oszustwo. Poproszę o prawomocny
    > wyrok sądu karnego przeciwko TPSA w tej sprawie. JEsteś w stanie go
    > dostarczyć?

    Wg Pana jesli nie bylo wyroku, nie ma oszustwa..
    Wg mnie jest.. co dalej ?

    > Nie ściąga kasy dla niego i się z nim nie dzieli. Nawet pomijając
    > kwestię usługodawców zagranicznych.

    Wedlug mnie przekrazca pan granice smiesznosci...

    Poczta postepuje uczciwiej...

    Bierze za dostarczenie paczki i pieniadze dla nadawcy

    > Kasę ściąga dla siebie m.in. dla pokrycia kosztów poniesionych za
    > zestawienie danego połączenia. Koszta obejmują m.in. faktury wystawiane
    > dla TPSA przez innych operatorów/usługodawców na podstawie zawartych
    > między nimi umów.

    Pan nam w zywe oczy wmawia, ze tylko "za polaczenie"
    ale tamten dostaje pieniadze, bo operatorzy to takie dobre ciotki...

    haaa ha..........

    > [ciach]

    > Jasne. A Goebbels wcale nie pluł jadem na Żydów.

    ladniePanu nerwy puszzcaja, ze o Goebelsie i zudach
    juz Pan pisze...

    > Właśnie tu. Twierdzisz, że ty masz rację, a cała reszta świata (już
    > nawet pomijając mnie) się myli.

    Ja nie twierdze, NA PEWNO mam racje.
    Taka jest moja opinia...jak ktos mnieprzekona zmienie ja...

    ALe na to trzeba ARGUMENTY a nie wyzwiska.

    > [ciach]

    > Za to zapłacił operator.

    Operator zaplacil za mnie... dobry dowcip...

    > Jak sam pisałeś - opis usługi nie wpływa na jej istotę.

    SLusznie...
    zaplacilem za umieszczenie ogloszenia..
    Taki byl ZGODNY ZAMIAR OBU STRON
    i taki byl SKUTEK czynosci.

    > [ciach]

    > To tłumaczyłem już tyle razy, że jeśli do tej pory nie pojąłeś, to już
    > nigdy nie pojmniesz.

    Pojme - dawno pjalem..

    Za uasluge pobiera pieniadze TP SA i przekazuje czesc uslugodawcy..

    > [ciach]

    > TPSA nie ma prawa ujawniać danych 'osobowych' abonentów, jeśli oni sobie
    > tego nie życzą.

    Na jakiej podstawie "nie ma prawa" ?

    > Zaś abonent nie powinien wybierać numerów do nieznanych osób.

    Wiec nie wybiera..

    "Nieznana osoba" sama wybiera to polaczenie "przez internet",
    podkladajac program dzialajacyjak wirus..- bez wiedzy
    "zbyt malo doswiadczonego uzytkownika"

    > Póki nie zostanie udowodnione przestępstwo założenie jest takie, że to
    > abonent świadomie i dobrowolnie wybrał numer.

    "to nie moja reka i zanim mnie nie skaza tej wersji bedziemy sie trzymac"

    Pomagalem w obaleniu podobnie skonstruowanej lini obrony.
    Obrona pekla jak banka mydlana, ale nie moge podac szczegolow.
    Pan ozcywisciemoze minie wierzyc.

    "towarzystwo twierdzilo ze nic nie wie i NIC go tonie obchodzi"
    Zmienilo zdanie i zaplacilo...

    > Zauważ, że tutaj to samo działa w drugą stronę - usługodawca też nie
    > pojęcia o kliencie.

    Na tym WLASNIE polega posrednictwo.

    > Póki nie udowodnisz oszustwa - są uczciwi. Nazywając ich oszustami -
    > popełniasz pomówienie.

    Popeniam pomowienie gdy konkretna osobe nazwe oszustem.
    jesli choc jednego oszusta choc na chiwle ten mechanizm
    chroni toprawda jest, ze ten mechanizm chroni rowniez oszustow.

    > [ciach]

    > Jeśli nie zamierzasz zrobić nic konkretnego, a tylko się awanturować i
    > 'bić pianę'... Cóż - *plonk*

    Pan sie awanturuje..
    Niepotrafipan obronic wlasnego zdania i stad ten potok pomowien..

    Nigdy .. zaskoczony ?

    Boguslaw