    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Date: Thu, 25 Nov 2004 13:36:17 +0100

    Boguslaw Szostak wrote:

    [ciach]

    > Ano to, ze jak prostytukla kotka sobie w pokoju
    > trzymala bedzie i bedzie pobierala oplaty "za glaskanie kota"
    > a potem za darmo *piiii.. to nie bedzie znaczylo,
    > ze swiadczy uslugi w zakresie udostepniania glaskania kota.

    > NAZWA - POZYCJA CENNIKAA niemoze byc PODSTAWA KLASYFIKACJI uslugi.
    >
    > TP SA moze sobie te usluge nazwac nawet "pakiet pip pip"
    > nic mi do tego..

    > Tak sie kazdy tlumaczyc moze.
    > Zlodzie zlapanyza reke powie "to nie moja reka"
    >
    > To, co TP SA sobie isze w cenniku to TP SA sprawa.
    > Nazwanie prostytucji "glaskaniem kota" nie sprawi,
> [...]

    Ty mi nie imputuj swoich dewiacji seksualnych, OK?

    > Nikt przy zdrowychzmyslach nie zaplacilby "za zestawienie placzenia"
    > takich pieniedzy.

    W następnym etapie zaczniesz awanturować się o zablokowanie połączeń
    międzynarodowych?

    > kazdy MA SWIADOMOSC ze palci za to couzyska od tego po
    > drugiej stronie.. i dlatego placi - no chyba, ze gooszukamy....

    Nikt 'przy zdrowych zmysłach' nie zapłaciłby nawet grosza za zestawienie
    jakiegokolwiek połączenia, gdyby nie to, że 'po drugiej stronie' ma ku
    temu jakiś posów. A już ile jest ktoś gotów za to zapłacić i jaki jest
    to powód, to nie problem TPSA.

    [ciach]

    > Kazdy PASER moglbysie tlumaczyc, ze "reszta go nie interesuje",
    > swiadczy uslugi.. i tyle..

    Paser nie świadczy usług. Paser popełnia przestępstwo. Poproś mamę,
    niech ci poczyta na dobranoc zamiast bajeczki - kodeks karny.

    > Kazdy moglby sie tlumaczyc, ze ma fakture z naliczoneym VAT i nic go nie
    > interesuje, a tunasi kochani ustawodawcy zrobili nam psikusa
    > iprzychodza mile panie z US albo UKS i WCALE ICH NIE INTERESUJA
    > nasze zainteresowania.. Kaza placic VAT, bo dostawca nie zaplacic.

    Toteż właśnie - TPSA musi rozliczyć - także z US.

    > To jest PANSKIE zdanie, z ktorym ja sie nie zgadzam.

    Możesz też utrzymywać, że Ziemia jest płaska - wolny kraj...

    [ciach]

    > Moze bedzie to dla Pana zaskoczeniem
    > cennik nie jest ZRODLEM PRAWA w RP.

    Prawo nakazuje przestrzegania umów. Cennik jest częścią umowy. Ignorując
    cennik - łamiesz prawo.

    > Jesli usluga w cenniku jest niewlasciwie sklasyfikowana mile Panie z US lub
    > UKS moga niezla kare dowalic...

    ROTFL

    Złóż donos. Najlepiej kilka. Może w nagrodę dostaniesz wyrok z 51KW
    (złośliwe wprowadzanie w błąd).

    > O tym co jest, a co niejest zgodne z prawem w RP decyduja sady..

    Póki co regulaminu (w tym cennika) TPSA nikt nie zakwestionował.
    Przynajmniej tego obecnego (było zdaje się parę wymuszonych zmian w
    kwestii procedury reklamacyjnej).

    > Brak argmentow nadrabia Pan tupetem..

    Ja mam argumenty. A ty tylko epitety i tanie biadolenie.

    > Nie mam obowiazku posiadania telefonu,

    Owszem.

    > mam prawo oszustwonazywac oszustwem,
    > chocbynie wiem jak pana to zloscilo...

    A co to, to już nie - najpierw musisz to oszustwo udowodnić.

    [ciach]

    > A na przyklad KODEKS CYWILNY mowi, ze punkty umowy niezgodne z prawem
    > nie obowiazuja. Ze juz nie wspomne o rejestrze klauzul niedozwolonych w
    > umowach z konsumentami..
    >
    > I co pan na to ?

    Żebyś spróbował dowieść tego w sądzie. Jak oberwiesz po uszach kosztami
    sądowymi, to może otrzeźwiejesz.

    [ciach]

    > To bardzo dobre tlumazcenie dla czerpiacych zyski z oszustwa...
    > Ciekawe, czy dla TP SA tez..

    Przestępstwo trzeba udowodnić. Także oszustwo. Poproszę o prawomocny
    wyrok sądu karnego przeciwko TPSA w tej sprawie. JEsteś w stanie go
    dostarczyć?

    > Nie brozka, bo DLA NIEGO zciaga kase i z nim sie dzieli..

    Nie ściąga kasy dla niego i się z nim nie dzieli. Nawet pomijając
    kwestię usługodawców zagranicznych.

    Kasę ściąga dla siebie m.in. dla pokrycia kosztów poniesionych za
    zestawienie danego połączenia. Koszta obejmują m.in. faktury wystawiane
    dla TPSA przez innych operatorów/usługodawców na podstawie zawartych
    między nimi umów.

    [ciach]

    > Alez ja sie nie awanturuje...

    Jasne. A Goebbels wcale nie pluł jadem na Żydów.

    > Ja tylko stwierdzam, ze WEDLUG MNIE
    > pod pozorem uslug telekomunikacyjnych TP SA sprzedaje uslugi.
    >
    > Prosze wskazac gdzie to awanturnictwo .

    Właśnie tu. Twierdzisz, że ty masz rację, a cała reszta świata (już
    nawet pomijając mnie) się myli.

    [ciach]

    > Pudlo....
    >
    > zaplacilem za umieszczenie ogloszenia na www.gratka.pl

    Za to zapłacił operator.

    > Tam jak bykjest napisane,
    > ze mozna oplacic wysylajac SMS..wiec slorzystalem..

    Jak sam pisałeś - opis usługi nie wpływa na jej istotę.

    [ciach]

    > Teraz - ktopobiera za te usluge pieniadze i jak ?

    To tłumaczyłem już tyle razy, że jeśli do tej pory nie pojąłeś, to już
    nigdy nie pojmniesz.

    [ciach]

    > Czy zastanowil sie an co napisal ?
    >
    > TP SA KRYJE USLUGODAWCOW (wg pana uzcciwych biznesmenow)
    > przed ICH KLIENTAMI, ktoryc w tej rozmowie z Panem bronie.

    TPSA nie ma prawa ujawniać danych 'osobowych' abonentów, jeśli oni sobie
    tego nie życzą.

    Zaś abonent nie powinien wybierać numerów do nieznanych osób.

    Póki nie zostanie udowodnione przestępstwo założenie jest takie, że to
    abonent świadomie i dobrowolnie wybrał numer.

    > W NORMALNYM OBROCIE gospodarzcym jest to nie dopomyslenia,
    > by uslugodawca byl tak dobrze schowanyprzed klientem,
    > ze dopiero prokuratora trzeba, bysie dowiedziec
    > ktos wadczy usluge..

    Zauważ, że tutaj to samo działa w drugą stronę - usługodawca też nie
    pojęcia o kliencie.

    > DLATEGO twierdze, ze TP SA chroni rowniez oszustow.

    Póki nie udowodnisz oszustwa - są uczciwi. Nazywając ich oszustami -
    popełniasz pomówienie.

    [ciach]

    > Ja tu tylko wyglaszam swoje opinie..
    > Nie jestem "strona" w sprawie ( w szczegolnosci nie jestem pokrzywdzonym)
    > Lecz nie mam tej nowie wspanialej moralnosci, ze malo uwaznego
    > oszukac NALEZY. Gardze takimi "przedsiebiorcami" i nie zamierzam "siedziec
    > cicho" gdy mam okazje siedziec cicho kiedy okradaja innych..

    Jeśli nie zamierzasz zrobić nic konkretnego, a tylko się awanturować i
    'bić pianę'... Cóż - *plonk*

    > Ja tylko twierdze, ze proceder ukrywania rzezcywistych uslugodawcow
    > sprzyja kryciu oszustow..

    Podobnie obrót gotówkowy sprzyja przestępstwom. Kiedy dobierzesz się do
    mennicy?