    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dewastacja?
    Date: Sat, 22 Oct 2005 21:56:13 +0200

    > Jeśli pozostały końce przewodów odciętych z łącza firmy X, to biegły
    > mechanoskop może je porównać z końcami przewodów na łączu Y i
    > stwierdzić, czy było to to samo narzędzie. Przy czym do samego
    > uszkodzenia mienia przy niewielkich pewnie stratach nie wiem, czy ktoś
    > się będzie w to bawił, ale jakby przy okazji firma Y złożyła
    > doniesienie o podejrzeniu działań polegających na nieuczciwej
    > konkurencji to już sprawa się zrobi poważniejsza. Sama ekspertyza jest
    > miarkowanie skomplikowana i raczej nie droga.

    No to juz po ptakach, bo:

    1) firma Y nie wniesie czegos takiego; ma "cicha umowe" z firma X o
    "podziale rynku" i tak naprawde jedna drugiej w droge nie wchodzi... tu
    chodzi raczej o wrogie nastawienie firmy Y do mojej skromnej osoby, bo
    wytknalem i udowodnilem im nieuczciwosc wobec klienta, za co poniesli wiecej
    strat, niz zyskow z mojego przylacza abonenckiego przez 5 lat.

    2) sam juz przycialem przewod firmy X, zeby nie wygladal na wystajace ze
    sciany kable... ech...

    Dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam.

    Tiger