eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-12 20:37:56
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-12 o 17:10, Shrek pisze:

    > Ależ skąd. Do głupot dopiero prowadzi, jak przenosisz problem na inny
    > poziom abstakcji,

    Cóż, skoro bierzesz udział w dyskusji, to musisz zrozumieć zagadnienie,
    a ono cię przerasta.

    > rozważasz go tam a wnioski przenosisz z powrotem na
    > inny poziom.

    Pustosłowie.

    > Jeśli chcesz rozważać opłacalność to rozważasz ją na liczbach. I to

    Zatem jak wychodzi ci ta opłacalność przy wizycie w wesołym miasteczku?

    > działa. Jesli chcesz rozważać to na poziomie "bo ja lubię/chce", to się
    > po prostu kwestii opłacalności nie rozważa, bo nie ma to na tym poziomie
    > sensu. Chcesz i cię stać to bierzesz, nie chcesz to nie bierzesz i tyle.

    Skoro tak, to wg twoich kryteriów rozważanie ubezpieczenia w kontekście
    opłacalności nie ma sensu.

    > Co nijak nie oznacza, że mu się opłaca. Masz zaburzone wnioskowanie.

    Nie, to ty popełniasz błąd wnioskowania post factum ("nie było szkody,
    więc się nie opłacało").

    > No to się w końcu wg niego opłacają czy nie?

    No to w końcu strzelasz argumentami na oślep i wydaje ci się, że nikt
    nie zauważy.

    > 1 - opłacają się bo ludzie zawierają, znaczy się opłacają.
    > 2 - nie opłacają się bo Korwin mówi, że się nie opłacają.

    Korwin popełnia ten sam błąd co ty - czyli uważa, że o opłacalności
    transakcji świadczy to, że po jej dokonaniu ma się więcej pieniędzy niż
    przed. Co jest z gruntu fałszywe, bo wg tych kryteriów wszystkie
    transakcje kupna są nieopłacalne.

    > BTW - gdzie mówi, że się nie opłacają - bo obstawiam, że chodzi mu o OC
    > i to nie o to czy się opłaca, tylko o to, ze jest przeciwko obowiązkowści.

    "Nie wiem, to się wypowiem". Cały Szrek. Jeśli już rzucasz argumentami
    Korwina z dupy, to poczytaj choćby jego książkę "niebezpieczne
    ubezpieczenia" gdzie na kilkuset stronach wykłada swoje zdanie. Nawet
    głąb zrozumie, i będzie umiał powtarzać jak ty, choć bez krzty krytycyzmu.

    Czyli nie na temat.

    --
    Liwiusz