  • Data: 2010-06-11 19:08:52
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytaa?
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "BK" napisal:

    > po pierwsze, z codziennej pracy zawodowej ;-)

    wiec ja wlasnie paniom co codziennie pracuje w banku prosilem o weryfikacje,
    zawsze widzialem zdziwienie jak by o czyms takim pierfszy ras slyszala:O)

> [...]
    > dowodzi jedynie, ze te przelewy nie zostaly prawidlowo zweryfikowane -
    > bledem logicznym jest zakladanie, ze jest to dowod na to, ze caly
    > sektor bankowy tego nie robi. Robi i to dosc czesto. Kwestia kwoty i
    > rodzaju przelewu (czesciej weryfikowane sa przelewy sorbnetowe i
    > swiftowe niz elixirowe). Banki to weryfikuja i juz. Nikt nie robi
    > wolumeny 100% przelewow bo by sie "zajechal" - ale to juz inna
    > sprawa...
    >
    > po trzecie, Pani w okienku moze nie miec najmniejszego pojecia jak to
    > sie technicznie odbywa na poziomie odbierania przelewow z KIR i ich

    wiec kto to kuzwa robi ta weryfikacje tak jakby jej nie robil?:O)
    dane do pszelewu to jedynie numer konta, reszta to iluzja, bo inaczej to
    zaden bandyta by konta nie zakladal w banku szfajcarskim:O)