  • Data: 2010-06-12 23:55:13
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytaa?
    Od: "GK" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papa5merf <t...@l...la> napisał(a):

    > a niby skont ta tfoja wiedza wynika?:O)
    > ja wiem że banki niczego nie weryfikują, bo to nie raZ SPRAWDZIŁEM (...)
    PEKAO S.A., PKO BP S.A., BZ WBK S.A., wszystko na poziomie 10.000 - 30.000
    zł, czyli poniżej progu 10.000 euro. Tak jak współodpowiadający nakreślili,
    banki weryfikują przelewy wyrywkowo (przy użyciu statystyki), bo całości
    obrotu (kilkadziesiąt - kilkaset milionów operacji w roku w RP) nie da się
    weryfkować, i to w dodatku w czasie rzeczywistym.

    GK