eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy pracodawca może bez powiadomienia obciąć wynagrodzenie???? › Re: Czy pracodawca może bez powiadomienia obciąć wynagrodzenie????
  • Data: 2003-06-09 13:12:44
    Temat: Re: Czy pracodawca może bez powiadomienia obciąć wynagrodzenie????
    Od: "Halsey" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy jesteś pewien, że nadal płaci pracodawca a nie ZUS ?

    A czy ma to jakies znaczenie??? Przepisy podobno mówią, że po 30 czy 35 dniu
    zwolnienia kwota zasiłku chorobowego to 100% wynagrodzenia. Zwolnienia
    wysyłam do firmy nie do ZUS'u, bo cały czas jestem tam zatrudniony - sami o
    to prosili. Nie mam żadnych obciążeń sądowych, a w tytule przelewu z
    wynagrodzeniem widnieje mój pracodawca a nie ZUS.
    Halsey