eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy pracodawca może bez powiadomienia obciąć wynagrodzenie???? › Re: Czy pracodawca może bez powiadomienia obciąć wynagrodzenie????
  • Data: 2003-06-09 13:55:10
    Temat: Re: Czy pracodawca może bez powiadomienia obciąć wynagrodzenie????
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy ma to jakies znaczenie???
    >Przepisy podobno mówią, że po 30 czy 35 dniu
    > zwolnienia kwota zasiłku chorobowego to 100% wynagrodzenia.

    Czy miałeś wypadek w pracy ???????
    Z tego co wiem, to dla Ciebie zasiłek chorobowy wynosi 80% wynagrodzenia
    a płaci ZUS po 33 dniach choroby. Wcześniej płaci wynagrodzenie chorobowe
    pracodawca.

    > Zwolnienia wysyłam do firmy nie do ZUS'u, bo cały czas jestem tam
    zatrudniony - sami o
    > to prosili. Nie mam żadnych obciążeń sądowych, a w tytule przelewu z
    > wynagrodzeniem widnieje mój pracodawca a nie ZUS.

    Jeśli zwolnienie trafia do pracodawcy po siedmiu dniach od dnia wystawienia,
    to ZUS automatycznie obniża wielkość zasiłku chorobowego o 25 %.

    pozdrawiam
    fart