  • Data: 2011-12-29 13:46:46
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-28 17:45, Nixe pisze:

    > Powiem tak - żyj dalej w nieświadomości i ... obyś się kiedyś nie
    > przejechał wynajmując komuś mieszkanie i wchodząc do niego pod
    > nieobecność lokatora :)

    > Bo policja sama takich spraw nie załatwia.
    > Na policję się jedynie taką sprawę zgłasza.
    > Na początek.

    i co mu po tym jak siedzi pod mostem ?? Lokator pytał czy może zostać
    wyrzucony. Prosta odpowiedź padła: zgodnie z przepisami nie, niezgodnie
    z przepisami od ręki może trafić pod most.

    a policja gówno zrobi i nie dawaj człowiekowi nadziei. Dla właściciela
    mieszkania nie skończy się to żadnymi konsekwencjami.

    w jakim świecie żyjesz ??

    Icek