  • Data: 2023-10-11 14:16:21
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Oct 2023 16:02:09 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Przede wszystkim z tego wynika, że nie jest jak pisze Shrek, że 500
    > metrów przed KIA były ślady hamowania. Przy czym to jest nadal dyskusja
    > akademicka, bo nie ważne, czy BMW jechało 350 km/h, czy 160 km/h nie
    > powinno najechać na KIA.

    Ale wiesz - przy 160 to jest "wypadek", a przy 250 "zabójstwo" ...

    > Nie umiem teraz znaleźć, ale w dzień gdzieś GOOGLE wyświetliło mi jakiś
    > artykuł, z którego wynika, że ten sam kierujący BMW miał już kilka lat
    > temu bardzo podobny wypadek, Tam nikt nei zginął. Uznano, ze wina jest
    > po stronie zmieniającego pas, w którego on nadjeżdżając z tyłu uderzył.

    Moze jechal wolniej, a moze nikt sie nie bawił w analizy szczegółowe,
    skoro "nic sie nie stało".

    Takich wypadków niestety nie brakuje u nas - nie patrzą kierowcy w
    lusterka, albo patrzą i myslą, ze jeszcze daleko, i zajezdzają drogę.
    Czesto sie udaje zahamowac, czasem nie, czasem kierowca jakby na
    nacisnięcie klaksonu ma czas, a hamulca to nie ...

    Ze przypomnę tylko dwa wypadki pani premier, i wcale nie na
    autostradzie.

    Ale teraz kamer przybywa, to moze sie zrobic nie/ciekawie :-)

    J.