  • Data: 2023-10-11 20:39:00
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Oct 2023 16:46:00 +0200, Shrek wrote:

    > Dziwne masz odruchy - ja najpierw walę w hamulec/kręcę kierownicą, w
    > klakson już na ogół wcale, bo po wyprowadzeniu sytuacji to już nie
    > specjalnie ma sens - chyba że jako forma dezaprobaty;)

    To nie ja :-)

    Tu np taka seria trzech
    https://youtu.be/G9EqoQdocmU?t=237

    W trzecim ręka szybsza niz noga, w pierwszym ... "nic sie nie dało
    zrobic", a w drugim nawet ręka nie pomogła :-)

    A to nie jedyny w tym jednym odcinku, bo np
    https://youtu.be/G9EqoQdocmU?t=84

    I co tu zawiniło ? :-)

    A moze po prostu to sie opłaca ? :-)

    https://youtu.be/G9EqoQdocmU?t=315

    a tu znowu ciekawa seria.

    Nawiasem mówiąc - autorowi sie chyba formuła znudziła.

    J.

    P.S.
    https://youtu.be/f_nm6HqqIY0?t=329
    o, nie tylko elektryki się palą.

    a następny ... przeciez nie nadmierna prędkosć?

    J.