  • Data: 2004-02-21 15:21:47
    Temat: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: "freni" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c17pph$2pt$1@shodan.interia.pl...

    .

    > Piwo i siano to niezbyt smaczny komplet... :-)

    jak Cie się zestaw nie podoba, to proponuję zrezygnować z piwa Chmielu.

    > Nie Tobie, tylko grupie...
    > Nie pochlebiaj sobie (już Ci to raz napisałem...)

    ładne mi pochlebstwo. Za kogo się uważasz? Nie jesteś aż taki "dobry" jak Ci
    się wydaje . Czym się tak pysznisz?

    to kto jest tą trollką w końcu? Grupa? Przecież przed chwilą napisałeś, że
    posty przeznaczone są dla grupy, a ja przecież jestem poza konkursem. Coś
    geny od logiki szwankują?

    > Oooo... Przepraszam "Pani Minister..." :-)

    nie przesadzaj. Tak daleko to jeszcze nia awansowałam.

    > Prosiłaś o EOT, to skończ...
    > Definitywnie EOT.

    jak definitywnie, a termin na odwołanie to gdzie?

    freni

    p.s.
    Z tej pychy to chyba Ci się wydaje , że zachowanie formy Cię nie obowiązuje.
    CYTUJ TO DO CZEGO SIE ODNOSISZ!!!