  • Data: 2002-08-07 18:58:07
    Temat: Re: Co to jest prawo internetowe
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> wrote in
    news:air8a1$kp0$1@news2.ipartners.pl:

    > Użytkownik "Marcin" <s...@f...id.pl_to_nie> napisał w
    > wiadomości news:3D5121DC.7030107@friends.id.pl_to_nie...
    >
    > Prawo internetowe istnieje o tyle o ile moze istniec prawo rowerowe
    > na przyklad czy prawo nartowe ;)

    Ostatnia nasza polemika byla prywatnie, ale teraz przeniose sie na
    forum publiczne, bo nie moge juz zniesc pisania bzdur przez autora
    serwisu prawnego i czlonka polskiego zarzadu Internet Society :-(.

    Internet jest takim samym medium jak droga, rzeka czy morze. Jesli
    mamy prawo drogowe, wodne czy morskie, to mozemy tez miec internetowe.
    Czyli zasady regulujace dzialalnosc zwiazana z Internetem. I szkoda,
    ze takiego "kodeksu sieciowego" nie mamy.

    Natomiast Internet nie jest analogiem roweru czy nart, i dlatego
    analogia proponowana powyzej jest oczywiscie chybiona.

    Naprawde nie ma sensu pisac tylko po to, aby zaistniec.

    Maciek