  • Data: 2002-08-08 11:01:02
    Temat: Re: Co to jest prawo internetowe
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > raczej
    > podatkowych
    > Rzecz w tym, ze juz sie skladaja. W niektorych szkolach prowadzone sa nawet
    > dodatkowe wyklady
    > z prawa internetowego i jest tam mniej wiecej to, o czym piszesz, wykladane.
    > Bo prawo internetowe istnieje. Podobnie, jak istnieje prawo gospodarcze,
    > choc nie ma kodeksu gospodarczego,
    > albo prawo medyczne, choc nie ma kodeksu medycznego. Tylko, ze w dwoch
    > ostatnich przykladach na dane prawo
> [...]

    i wlasnie w ogole nie rozumiem po co i czemu ma sluzyc taki podzial.Bo wedlug
    mnie tylko do celow dydaktycznych.Pocieszam sie jednak ze to tylko podzialy
    umowne ktore maja jedynie cel porzadkujacy.Pamietam jak porzadnie sie wkurzalem
    ze musialem sie uczyc prawa gospodarczego z ktorego egzamin mialem w sesji
    zimowej aby potem ustawe o komercjalizacji na nowo klepac na egzamin z
    pr.handlowego.Juz nawet nie wspomne o istnieniu prawa rolnego ktore jest prawem
    administracyjnym i ma chyba na celu doprowadzenie do metliku w glowie (bo na co
    mi znajomosc nauczenie sie na pamiec ustawy o cukrze,przeciez to jest
    chore).Tak naprawde prawo jest tylko JEDNO a wszelkie galezie to wylacznie
    sprawa umowna i nic poza tym.A wedlug mnie mozna bez problemu sie obejsc bez
    tworzenia kolejnej galezi tzw. prawa internetowego.