  • Data: 2004-06-20 14:23:40
    Temat: Re: Cena uzalezniona od dochodow
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cb3sdk$cmn$1@opal.futuro.pl>, kero wrote:

    > czyli wg Ciebie jest ok, ze za tę samą usługę każdy płaci inną kwotę?

    Spójrz na to jak na zasiłek/zapomogę dla najmniej zarabiających. Tyle,
    że zasiłek nie w formie gotówki do łapy. Albo jako zniżkę, która Tobie
    nie przysługuje.
    Za przejazd tym samym pociągiem, na tej samej trasie też ludzie różnie
    płacą. A przeleć się po samolocie i zapytaj ile ludzie zapłacili za
    bilety. Nie wiem czy znajdziesz 4 osoby, kt. zapłaciły tyle samo.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę