  • Data: 2004-06-20 18:57:32
    Temat: Re: Cena uzalezniona od dochodow
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cb4jds$afg$1@opal.futuro.pl>, PaPi wrote:

    > Czy dziecko za ktore placisz 700zl jest inaczej traktowane niz te
    > utrzymywane za 300zl ? Co takiego zawinil autor watku ze jest bardziej
    > pracowity i ma wiecej pieniazkow niz sasiad ?

    Nie zrozumiałeś o co pytał autor wątku. On pytał o to, czy można
    płacić różne kwoty za tę samą usługę i jakim prawem? Więc można, tak
    samo jak studenci za bilet tramwajowy płacą mniej niż niestudenci. A
    czy tak powinno być, czy nie, czy zasiłki, dotacje i ulgi są
    sprawiedliwe, to zupełnie inna sprawa.

    A pociągi, widzę, pominąłeś.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej