  • Data: 2004-06-20 12:07:23
    Temat: Re: Cena uzalezniona od dochodow
    Od: "PaPi" <p...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy nie narusza to jakichś przepisów itp?

    Chyba niestety nie narusza. Prawo w tym kraju jest rowniez socjalistyczne
    (patrz konstytucja)

    > Jak mam zaplacic 700zl za zlobek to wole wziac opiekunke do dziecka.

    Z tego co ja wiem, to Ty informujesz jakie masz dochody. Zlobek nie ma prawa
    zadac do wgladu Twojego PITu. Wydaje mi sie, ze taka uchwala Rady Miasta ma
    takie znaczenie dla zlobka jak progresywnosc skali podatkowej dla budzetu
    panstwa - czyli poza mydleniem oczu ubogim zadnego.

    Pozdrawiam

    PaPi