  • Data: 2011-05-20 09:08:08
    Temat: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 May 2011 10:52:39 +0200, qwerty napisał(a):

    > Tak, c+ jest zły...

    ty to napisałeś.

    > Chyba jako jedyna platforma w czasie powodzi anulowała / wstrzymała opłaty abo
    > za swoją platformę.

    I co to ma do rzeczy?
    A Jurek Owsiak znowu zorganizuje WOŚP. ;P

    > Straciłem pracę i nie mogę zapłacić za czynsz,

    No to wyprowadź się z miejsca zamieszkania i wypowiedz umowę najmu (bo per
    analogia takie coś chce zrobić nasz abonent).

    > energię elektryczną,

    Wypowiedz umowę o sprzedaż energii, albo zmień taryfę na tańszą.

    > gaz, wodę itp.

    To samo - wypowiedz umowę, albo zmień taryfy obowiązujące dla tych mediów.

    > Teraz nie mam za co wypić,

    Ciulosz jak z nut. Nikt trzeźwy by nie napisał posta o takiej treści, jak
    ty to zrobiłeś :)
    Wcześnie rozpocząłeś weekendówkę :) No chyba że walisz na okrągło i nonstop
    jesteś na bani - co wynikać może z treści twojego postu :)