  • Data: 2010-03-03 08:23:19
    Temat: Re: Broń gazowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > taki gwizdek dmuchany ? czy na baterie ?
    > z opowieści wiem, że te na baterie słabo działają na psy, albo pies odporny

    Część jest wrażliwa, część nie.

    Agresywne kundle a'la owczarki niemieckie w jednym miejscu - ogwizdane
    uciekły w panice.

    Dwa owczarki podhalańskie - nie reagują. Kundelek wyglądający jak
    krzyżówka jamnika z owczarkiem niemieckim: tylko się popatrzył.

    Testy na kotach dały podony wynik: 2x brak rekacji, 1x leniwe spojrzenie
    i dwie reakcje wyraźne - raz zauważalna niechęć i raz reakcja klasy
    "apage satanas!" ;)