    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boundle... czy oprogramowanie boundle jest 'pelnoprawne'?
    Date: Fri, 23 Jun 2006 17:11:24 +0200

    Użytkownik "maciek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:e7gt23$eqv$1@news.wp.pl...
    > Witam,
    > Ostatnio na aukcjach internetowych mozna kupic oprograwmoanie, ktore
    > sklada sie z jakiejs wersji powiedzimy ver. 3 BOUNDLE i upgrade w wersji
    > BOX do wersji 5. Inna rzecz, ze czesto sprzedajacy nie mowia, ze to sa
    > dwa rozne pudelka, tylko reklamuja sie jako wersje 5 BOX. Mam pytanie,
    > czy w sensie prawnym ta wersja BOUNDLE jest pelnoprawna, czyli czy bede
    > mogl ja ewentualnie komus sprzedac, albo czy na pewno w razie kontroli
    > nie bede mial problemow? Zwykle takie 'komplety' sa tansz niz
> [...]
    Witam, ja zainteresowałam się właśnie Photoshopem z Allegro za 599 wersja
    retail ( cena normalnego boxa 2,5 tys) oczywiscie na stronie zapewniają, ze
    w pełni legalny,komercyjny i spokojnie przejdzie kontrolę BSA.Zadzwoniłam do
    przedstawiciela i otrzymałam odpowiedź, której sens był +/- taki , że jest
    to jakby rodzaj OEMa (bundle i retail) i nie jest to w Polsce legalna
    wersja,czyli weryfikacjiBSA nie przejdzie ,owszem jest legalny w Niemczech.
    Chętnie dowiem się jakie są kwestie prawne.
    TMK