  • Data: 2004-02-17 20:01:10
    Temat: Re: Biegly sadowy
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kical" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c0q93g$71i$1@atlantis.news.tpi.pl
    [ciach]

    > Generalnie, co z tym fantem, i czy w ogole mozna, zrobic.
    > Wdzieczny z wszelkie sugestie:
    > Kical

    proponuję wrzucić temat na grupę geodezja. Tam pisuje ileś geodetów, pewnie
    są biegłymi niektórzy, to powiedzą co można z tym fantem zrobić. Mi geodezja
    jest lekko obca, wiem tylko, że biegły nie jest niezawisły i nie do
    obalenia, zawsze konstruktywne uwagi do opinii biegłego powodują lekkie
    zamieszanie i koniecznośc wyjasniania spornych punktów opinii.

    --
    pozdrawiam
    Tatiana

    Żonaci wzdychają zawsze głębiej niż kawalerowie.