  • Data: 2003-01-22 17:21:20
    Temat: Re: Bezprawne urzycie pieczątki
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z dalszego ciągu wychodzi mi na Ciebie;)
    Może to jedyna rzecz, która Ci wychodzi, więc co tam... niech będzie
    (Proponuję na tym koniec bezsensownych gadek, chyba że musisz).

    > To po co piszesz w poprzednim poście:
    > "Ja pytam o użycie pieczęci dyrektora przed objęciem stanowiska"
    Czytaj uważnie. To nie była data tak po prostu wteczna. To była data SPRZED
    OBJĘCIA przez niego funkcji. a więc nie miał prawa ani wydać tej decyzji,
    ani użyć pieczątki z nazwiskiem i określeniem stanowiska, którego jeszcze
    wtedy nie miał. I mi głównie o to chodzi, sprawa wstecznej daty jest wtórna.
    KPW?

    > Co z tą logiką?
    Była, jest i będzie.
    W odróżnieniu od nas...

    >pytałem czy jest zabronione opatrywanie dokumentów wsteczną
    > datą.
    Coś ty?! Oczywiście, że nie. Jest to powszechnie stosowane, a wiele aktów
    prawnych wręcz to zaleca... ;)))))

    Pozdrawiam
    Jarek