  • Data: 2003-01-22 23:46:33
    Temat: wKF: Bezprawne urzycie pieczątki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jan 2003, JarekT wrote:
    [...]
    >+ Czytaj uważnie. To nie była data tak po prostu wteczna. To była data SPRZED
    >+ OBJĘCIA przez niego funkcji. a więc nie miał prawa ani wydać tej decyzji,

    Wnioskuję o obowiązkową naukę programowania w .pl ;)
    Powód: żelastwo stosuje logikę z żelażną konsekwencją (może
    wyłączając oprogramowanie pewnej znanej firmy które potrafi
    być "logiczne inaczej" ;)).
    A na poważnie: byłeś łaskaw zapomnieć podać czy chodzi ci
    o stan *faktyczny* (antydatowania), czy *hipotetyczny*
    (tj. skutecznego ukrycia faktu antydatowania albo
    co równoważne *rzeczywistego* "wyrobienia pieczątki"
    i posłużenia się nią "na wyrost").

    >+ ani użyć pieczątki z nazwiskiem i określeniem stanowiska, którego jeszcze
    >+ wtedy nie miał. I mi głównie o to chodzi, sprawa wstecznej daty jest wtórna.

    Nie, ona jest *pierwotna*: czy ten fakt będzie znany lub
    ujawniony sądowi...
    [...]
    >+ > Co z tą logiką?
    >+ Była, jest i będzie.

    Proponuję częstszą lekturę podgrupy *.prawo.podatki ;)
    Nie tylko geometria występuje w odmianach nieeuklidesowych, ani
    arytmetyka liczb rzeczywistych nie jest jedyna, czemuż by
    z logiką miało być inaczej... A przynajmniej nasz ustawodawca
    jest w stanie cię przekonać ;>

    >+ Pozdrawiam

    Wzajemnie :), Gotfryd