  • Data: 2003-01-22 22:49:49
    Temat: Re: Bezprawne urzycie pieczątki
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli na tym dokumencie jest DATA WCZEŚNIEJSZA NIŻ DATA OBJĘCIA STANOWISKA
    > PRZEZ TEGO DYREKTORA, czyli jesli dokument z pieczatka dyrektora
    Kowalskiego
    > jest z datą np. 27 luty 02, a Kowalski jest tym dyrektorem od 01.marzec.
    > jest to normalne fałszerstwo (od dóch do pięciu lat pozb. wolności).
    Dokładnie tak właśnie jest, i tak myślałem. Jaki to artykuł?

    >Jeśli
    > nie - to nic nie udowodnisz i tylko się wpędzisz w problemy.
    Rozumiem, oczywiście.
    BTW, nie o mnie chodzi. Szukam porady bo chcę pomóc bliskim mi osobom.

    >ALE - nawet
    > jeśli jest to fałszerstwo i dyrektor (gdy już nim jest oficjalnie)
    > podtrzymuje swoje pismo z datą wcześniejszą może się wyłgać
    twierdząc, że
    > była to "oczywista pomyłka", która nie wpłyneła na dalsze działania.
    Takich dokumentów jest kilka, wszystkie w posiadaniu (oryginały lub kopie)
    zainteresowanych osób. Jak mówi jedna z naczelnych reguł rosyjskiego
    wywiadu: "jeden zbieg okoliczności może być przypadkowy, ale dwa przypadki
    to na pewno nie przypadki".
    Tak czy inaczej IMHO _kilkakrotna_ "pomyłka" zatrącająca o fałszerstwo jest
    poważnym potknięciem dyrektorka. Nie widział co podpisuje i pod czym
    przystawia pieczątkę kilka razy?
    Dziękuję bardzo za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Jarek