  • Data: 2013-11-04 09:17:38
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: Grzegorz Staniak <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.11.2013, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Nie słyszałem, zeby to było takie proste i automatyczne.

    A jak myślisz, dlaczego? Przypadkiem nie właśnie dlatego, że różne
    komisje chcą mieć pewność, że kara spełniła swoją rolę?

    > Skoro celem nadrzednym jest to co kolega napisał, to nawet nie usze
    > isc do wiezienia - zobowiążę sie natychmiast po morderstwie.

    A on gdzieś napisał, że to powinno polegać na "zobowiązaniu się"?
    Bo ja widzę tam na górze opinię o celu _kary_, a nie rezygnacji
    z kary na rzecz deklaracji czy zobowiązań.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>