  • Data: 2005-07-21 06:08:38
    Temat: Pytanko o bledy w dokumentach.
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jakis czas temu PG zarekwirowala mi do celow sledczych dyski twarde.
    W pismie, ktore do mnie dotarlo jest blad: "zarekwirowane dyski u: IMIE
    NAZWISKO". No i tu sie pojawia pytanie. Nr seryjne sa moje ale dane
    personalne juz nie :)

    To pismo bylo skierowane do rzeczoznawcy z kopia do mnie..
    Czy jest szansa ten blad jakos wykorzystac ?

    Ps. Sprawa dotyczy Art. 116 Ust. O prawie autorskim i prawach pokrewnych :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070