  • Data: 2005-07-21 11:38:51
    Temat: Re: Pytanko o bledy w dokumentach.
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 11:24:52 +0200, Maverick31 napisał/napisała:
    > W moim przekonaniu jak najbardziej. Skoro u pana X zabezpieczono dyski a pan
    > Y ma beknac to chyba cos nie tak jest.
    > Pozdr Maver

    blad powstal, bo oni maja tam ponad 100 osob i nie pisza dokumentu od zera
    tylko modyfikuja poprzedni :)
    Stad wkleili seriale moich dyskow i dane na poczatku dokumentu, ale juz
    zapomnieli zmienic dane tuz przed numerkami seryjnymi :)

    Pytanie - jak to wykorzystac na swoja korzysc a nie biednego Pana Y :)

    Ps. W ogole w pismach, ktore mi przysylaja od maja co jakis czas trafia sie
    wiekszy lub mniejszy babol.

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070