  • 11. Data: 2022-06-12 11:30:26
    Temat: Re: Przesyłanie korespondencji między urzedami
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.06.2022 o 11:19, J.F pisze:

    > Ale ale ...
    > "ePUAP - ogólnopolska platforma teleinformatyczna służąca do
    > komunikacji obywateli z jednostkami administracji publicznej w
    > ujednolicony, standardowy sposób."
    >
    > obywateli, a nie policjantow.

    Od połowy 2017 roku już nie tylko obywateli.
    https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/koniec-wymiany-pap
    ierow-miedzy-urzedami

  • 12. Data: 2022-06-12 14:36:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 09:28, Andrzej Kłos pisze:
    > Do SM (DC) możesz wysłać pismo przez ePUAP. Czy to znaczy, że "SM takowy
    > ma"?

    Tak, bo inaczej by się nie dało.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-06-12 14:38:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 08:44, J.F pisze:
    > W Polsce.
    > Recznie spisujesz protokół z przesluchania?
    >
    > Ech ta skleroza - skladalem powiadomienie niedawno ...
    > wydaje mi sie, ze wydruk z komputera podpisywalem.
    > Ale moze to inny tryb ..

    A dokumentem jest ten wydrukowany i podpisany protokół, czy jego projekt
    w komputerze?

    > No to widzisz - mamy tylko problem podpisu.
    > A ustawa o podpisie elektronicznym obowiazuje.
    > Nawet chyba nowe dowody osobiste mamy z chipem do podpisu.
    > A podpisac mozna sie tez na plycie CD:-)

    I pewnie w wielu innych miejscach, ale nadal ważny jest ten podpisany
    protokół.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2022-06-12 14:41:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 11:07, nadir pisze:

    > Ma i SM, ma i Policja(chyba od komendy powiatowej wzwyż).
    > Każda jednostka administracji publicznej musi od jakiegoś czasu mieć i
    > używać BIP oraz ePUAP.
    > A że jak to w naszych urzędach czasem lepiej udawać, że coś nie
    > istnieje, to inna sprawa.

    ePUAP w komendach wymusiły zwolnienia lekarskie. Te przychodzą tylko
    elektronicznie. Przez jakiś czas walczono z tym domagając się również
    papierowych, ale lekarze się postawili i nie chcieli wypisywać.

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2022-06-12 14:49:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > ePUAP w komendach wymusiły zwolnienia lekarskie. Te przychodzą tylko
    > elektronicznie. Przez jakiś czas walczono z tym domagając się również
    > papierowych, ale lekarze się postawili i nie chcieli wypisywać.

    LOL. A wiesz, że na przykład sprzedawca w monopolowym też może mieć L4 a
    monopol "alko u edka" epuapu nie ma?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2022-06-12 16:25:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 14:49, Shrek pisze:

    > LOL. A wiesz, że na przykład sprzedawca w monopolowym też może mieć L4 a
    > monopol "alko u edka" epuapu nie ma?

    I masa różnych innych podmiotów. Co to odkrycie ma do omawianej przez
    nas sprawy?

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-06-12 16:36:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    > W dniu 12.06.2022 o 11:07, nadir pisze:

    > ePUAP w komendach wymusiły zwolnienia lekarskie. Te przychodzą tylko
    > elektronicznie.

    Ale zwolnienia elektroniczne nie przychodzą na ePUAP tylko na PUE ZUS-u.
    Weryfikacja tu i tu jest przez profil zaufany, ale to jednak nie to samo.

  • 18. Data: 2022-06-12 16:49:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 16:36, nadir pisze:

    > Ale zwolnienia elektroniczne nie przychodzą na ePUAP tylko na PUE ZUS-u.
    > Weryfikacja tu i tu jest przez profil zaufany, ale to jednak nie to samo.

    Nie pisałem, że to to samo, tylko, że konieczność ich bieżącej obsługi
    wymusiła wdrożenie rozwiązania.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2022-06-12 17:29:30
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.06.11 o 08:13, Monika Głowacka pisze:

    > Czy poleconym i listonosz przynosi ?

    Pamiętam aferę medialną, że zdaje się Sąd i Prokuratura są w tym samym
    budynku, a listy wysyłali za pośrednictwem Poczty, co jest po drugiej
    stronie ulicy.

    Po aferze, wdrożyli, że sekretarka raz dziennie szła do drugiej
    sekretarki i tłukły pieczęć: "WPŁYNĘŁO..."

  • 20. Data: 2022-06-12 17:56:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I masa różnych innych podmiotów. Co to odkrycie ma do omawianej przez
    > nas sprawy?

    To że ty twierdziłeś, że epuap w kulsonariatach założono, bo inaczej nie
    dało rady L4 ogarnąć. Otóż da się i L4 nic z epuapem nie ma wspólnego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!