  • 31. Data: 2022-06-13 18:02:49
    Temat: Re: Przesyłanie korespondencji między urzedami
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 10:57:44 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Zajrzyj do ustawy od ŚPBiBP, a przekonasz się, że niestety nie wymyślono
    > nic lepszego :-)

    Jak ostatnio bylem na komisariacie, to komputer byl w uzyciu, a nie
    notatnik.

    J.

  • 32. Data: 2022-06-13 21:04:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 18:02, J.F pisze:
    > Jak ostatnio bylem na komisariacie, to komputer byl w uzyciu, a nie
    > notatnik.

    I pewnie też światło świeciło, choć trudno lampę uznać za podstawowe
    narzędzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2022-06-15 10:05:02
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Shrek pisze:
    > (tylko nikomu nie mów). Żeby ogarnąć L4 potrzebujesz pue zus a nie epuap:P

    Żeby "poruszać" się po PUE w pewnym momencie może być konieczne
    potwierdzenie dokonywanych czynności - jednym z trzech sposobów jest
    użycie EPUAP.

  • 34. Data: 2022-06-15 10:07:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 10:05, Andrzej Kłos pisze:

    > Żeby "poruszać" się po PUE w pewnym momencie może być konieczne
    > potwierdzenie dokonywanych czynności - jednym z trzech sposobów jest
    > użycie EPUAP.

    Ale wystarczy login i hasło nadane w zusie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2022-07-22 15:41:19
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Shrek pisze:

    > Ale wystarczy login i hasło nadane w zusie?

    Do zalogowania na platformę i owszem, ale do wysłania (np. deklaracji
    DRA) już nie.

  • 36. Data: 2022-07-22 18:44:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2022 o 15:41, Andrzej Kłos pisze:

    > Do zalogowania na platformę i owszem, ale do wysłania (np. deklaracji
    > DRA) już nie.

    Większość radzi sobie bez posiadania skrzynki podawczej epuap;) Więc
    czemu policja miałby być wyjątkiem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2022-07-23 23:19:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 12 czerwca 2022 o 09:28:42 UTC+2 Andrzej Kłos napisał(a):
    > ?

    > Do SM (DC) możesz wysłać pismo przez ePUAP. Czy to znaczy, że "SM takowy
    > ma"?

    Prowadzę ostatnio dość skomplikowana sprawę spadkową.
    Całą korespondencję do sądu wysyłam przez epuap a sąd średnio co 7 dni przysyla mi
    papierowy list za " potwierdzeniem odbioru" z kolejnymi prośbami abym coś tam dosłał,
    uzupełnił.
    Wie ktoś dlaczego przez epuap nie mogą mi wysyłać korespondencji tylko listonosza(
    sąsiada mego) fatygują?.