  • 21. Data: 2022-06-12 17:59:08
    Temat: Re: Przesyłanie korespondencji między urzedami
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie pisałem, że to to samo, tylko, że konieczność ich bieżącej obsługi
    > wymusiła wdrożenie rozwiązania.

    Tak trudno się przyznać, że się pomyliłeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-06-12 19:14:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za dużo Sc.Fi. oglądasz.
    Większość zeznań jest spisywana długopisem.
    "Fajnie" się to później czyta.
    Zdjęcia się drukuje na jakiejś atramentówce z korytarza i dołącza.
    I dobrze, bo płytę i tak by uszkodzili.

    -----

  • 23. Data: 2022-06-12 21:19:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 17:56, Shrek pisze:

    > To że ty twierdziłeś, że epuap w kulsonariatach założono, bo inaczej nie
    > dało rady L4 ogarnąć. Otóż da się i L4 nic z epuapem nie ma wspólnego.

    Nie wiem co to "kulsonariaty" i nei mam zielonego pojęcia, jak
    ogarniają L4.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2022-06-12 21:21:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 17:59, Shrek pisze:

    > Tak trudno się przyznać, że się pomyliłeś?

    To może przypadkowo jak lekarze przestali wypisywać ręczne druki, to
    wdrożono czytanie ePUAP. A faktycznie mieli inny cel.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2022-06-12 21:57:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To może przypadkowo jak lekarze przestali wypisywać ręczne druki, to
    > wdrożono czytanie ePUAP. A faktycznie mieli inny cel.

    Tak. Zupełnie przypadkiem. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego poza tym,
    że potrzebujesz kompa z netem. Zdradzę ci tajemnicę (tylko nikomu nie
    mów). Żeby ogarnąć L4 potrzebujesz pue zus a nie epuap:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2022-06-12 22:31:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2022 14:38:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A dokumentem jest ten wydrukowany i podpisany protokół, czy jego projekt
    > w komputerze?

    Wydrukowany i podpisany, ale ... co szkodzi ten z komputera pchac
    dalej?

    Policjant poswiadczy, ze zostal podpisany, i moze nawet dopisze, gdzie
    spoczywa ten podpisany, albo skan wrzuci do bazy ..

    Moze byc na plycie CD ? :-)

    J.

  • 27. Data: 2022-06-12 22:50:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 22:31, J.F pisze:
> [...]
    > Policjant poswiadczy, ze zostal podpisany, i moze nawet dopisze, gdzie
    > spoczywa ten podpisany, albo skan wrzuci do bazy ..

    Trzeba by zmienić kpk. Ja osobiście maksymalnie wiele spraw staram się
    emailem załatwić.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2022-06-13 08:18:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2022 11:30:26 +0200, nadir wrote:

    > Od połowy 2017 roku już nie tylko obywateli.
    > https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/koniec-wymiany-pap
    ierow-miedzy-urzedami

    Wow, elektronizacja pełną gębą.

    Zostaja jednak pytania:
    -czy policja to "podmiot publiczny obowiazany do ..."
    -Policja do prokuratury, prokuratura do sądu ... te akta nie musza byc
    papierowo-rzeczowe?

    -"Oznacza to, że sprawach, które rozpoczęły się po 1 czerwca 2017 r.
    doręczenie pism w ramach postępowania administracyjnego podmiotom
    publicznym np. gminom, powiatom, inspekcjom itp. jeżeli są one stroną
    lub uczestnikami postępowań administracyjnych, niezależnie od formy
    korespondencji (np. papierowej) wpływającej ze strony tych podmiotów,
    rodzi po stronie organu prowadzącego postępowanie administracyjne
    obowiązek udzielania odpowiedzi (kierowania zawiadomień, postanowień,
    decyzji itp.) wyłącznie w postaci elektronicznej."

    To jak - pisma sie dostarcza elektronicznie, czy odpowiedzi?

    Decyzja ... a co z podpisem - tez elektroniczny?

    A co z innymi załącznikami - skany, czy w miare mozliwosci
    elektroniczne?

    Bo jakis plan w formacie A1 ... kto to ma drukowac i gdzie ... a moze
    juz nikt ?

    J.

  • 29. Data: 2022-06-13 08:26:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2022 11:11:17 +0200, nadir wrote:

    > Jest jeszcze gorzej. Wszystko jest w formie cyfrowej i analogowej.
    > Dasz wiarę, że podstawowym i niezbędnym narzędziem pracy policjanta do
    > dziś jest notatnik służbowy?

    W to spokojnie uwierze, ale policjanta w terenie,
    ten przy biurku w notatnik nie wpisuje chyba?

    Ale ale ... kto przypomni ten film z Bialorusinem bez maseczki w
    sklepie?
    Nie tylko notatnik byl użyciu.

    J.

  • 30. Data: 2022-06-13 10:57:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 08:26, J.F pisze:
    > W to spokojnie uwierze, ale policjanta w terenie,
    > ten przy biurku w notatnik nie wpisuje chyba?

    Zajrzyj do ustawy od ŚPBiBP, a przekonasz się, że niestety nie wymyślono
    nic lepszego :-)

    --
    Robert Tomasik