  • 1. Data: 2021-12-16 15:17:08
    Temat: Przełomowy wyrok: Sędziowie prawomocnie orzekli że Gersdorf i Rączka nie są "zwykłymi złodziejami" [skazany Piotrowicz]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    To informacja dla tych niedowiarków w sądownictwo niepokalanie poczęte
    co mogli mieć wątpliwości o których sędziów chodziło.
    <ironia> Ja bez takich wyroków Wysokich Sądów w życiu bym się nie
    domyślił że w tej wypowiedzi chodziło o innych sędziów. </ironia>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nazwal-sedzio
    w-zwyklymi-zlodziejami-wyrok-ws-piotrowicza,nId,5711
    343
> [...]
    > 2018 r. Podczas obrad Krajowej Rady Sądownictwa, na których miała ona
    > zarekomendować kandydatów na sędziów Sądu Najwyższego, doszło do
    > protestu demonstrantów reprezentujących ruch Obywatele RP.
    > Piotrowicz, wówczas poseł PiS i członek KRS, odnosząc się do tej
    > manifestacji, powiedział dziennikarzom, że nie może być takiej
    > sytuacji, by garstka niezadowolonych z utraty przywilejów blokowała
    > prace organu konstytucyjnego. Dopytywany, o jakie przywileje chodzi,
    > odpowiedział, że także o to, żeby sędziowie, którzy są "zwykłymi

    A nieco poważniej: Jak Wysokie Sądy nie mają otwarcie podwójnej
    moralności Kalego to zalecałbym staranny dobór słów w publicznych
    "wyzwiskach, sugestiach i nie pedantycznie precyzyjnych wypowiedziach"
    wobec np. sędziów TK.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-12-16 15:28:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-12-2021 o 16:17, A. Filip pisze:

    Nie czytuję tej grupy zbyt często - czy tego typu kretyńskie NTG na tej
    grupie to norma?
    Czy wystarczy skierować do kibla paru co głupszych i będzie spokój?

    PLONK

  • 3. Data: 2021-12-16 15:41:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Cavallino <C...@k...pl> pisze:
> [...]
    > tej grupie to norma?
    > Czy wystarczy skierować do kibla paru co głupszych i będzie spokój?

    Tak z ciekawości: Jak nie czytujesz to nie pisujesz. Jaką niby różnicę
    ma zrobić że mnie splokowałeś? Nieobecni nie mają racji bo ją oddali
    walkowerem.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-12-16 15:48:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2021 15:17:08 +0100 (CET), A. Filip wrote:
> [...]
    > moralności Kalego to zalecałbym staranny dobór słów w publicznych
    > "wyzwiskach, sugestiach i nie pedantycznie precyzyjnych wypowiedziach"

    No ale gdzie oryginal tej wypowiedzi Piotrowicza?
    Tak zebysmy sami ocenili, czy chodzilo mu o garstke, czy o wszystkich
    :-)

    A poza tym jak on smie obrazac srodowisko sedziowskie,
    ktore przeciez samo dba o to, aby zwyklych zlodziejow usunac ze
    stanowisk :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-12-16 18:43:34
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 15:41, A. Filip pisze:

    > Tak z ciekawości: Jak nie czytujesz to nie pisujesz. Jaką niby różnicę
    > ma zrobić że mnie splokowałeś? Nieobecni nie mają racji bo ją oddali
    > walkowerem.

    Różnica jest taka, że nie wyświetlają mu się twoje wiadomości - ma
    spokój i porządek :)
    Inna sprawa, że na plonka się nie odpowiada, w końcu i tak tego nie
    przeczyta.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 6. Data: 2021-12-16 19:00:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:

    > Różnica jest taka, że nie wyświetlają mu się twoje wiadomości - ma
    > spokój i porządek :)
    > Inna sprawa, że na plonka się nie odpowiada, w końcu i tak tego nie
    > przeczyta.

    IMHO Tylko marny prawnik by nie skorzystał z takiej wspaniałej okazji :-)

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-12-16 19:50:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2021 16:28:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie czytuję tej grupy zbyt często - czy tego typu kretyńskie NTG na tej
    > grupie to norma?
    Niestety tak.
    > Czy wystarczy skierować do kibla paru co głupszych i będzie spokój?
    Mało kto zostanie :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2021-12-16 21:17:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Niestety tak.
    > Mało kto zostanie :)

    Gratuluje samokrytyki ;-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2021-12-18 16:50:55
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No ale gdzie oryginal tej wypowiedzi Piotrowicza?
    > Tak zebysmy sami ocenili, czy chodzilo mu o garstke, czy o wszystkich
    > :-)

    On się takimi "drobnostkami" nie zajmuje :)

    To zwykły debil.