  • 1. Data: 2021-12-15 10:22:58
    Temat: Poszukiwanie rodziny
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Jakie możliwości ma wychowanek domu dziecka co ukończył 18 lat i chce
    odnaleźć swoich rodziców lub jedno z rodziców.
    Nawet ma dane rodziców: imię i nazwisko, nr PESEL i ostatni adres.
    Pod ostatnim adresem są nowi lokatorzy nic nie słyszeli o takiej osobie.

  • 2. Data: 2021-12-15 10:42:46
    Temat: Re: Poszukiwanie rodziny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2021 o 10:22, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > Nawet ma dane rodziców: imię i nazwisko, nr PESEL i ostatni adres.
    > Pod ostatnim adresem są nowi lokatorzy nic nie słyszeli o takiej osobie.

    Jeśli ma PESEL, to ma datę urodzenia. Przeszukał bym listy osób, które
    od czasu do czasu wyciekały w rożnych okolicznościach czy to od
    operatorów, czy to z banków lub innych firm. Potem portale
    społecznościowe. Starsze osoby w wieku jego potencjalnych rodziców
    mieszkające w okolicy ustalonego miejsca dawnego zamieszkania.

    Jeśli to nie pomoże może pisać do Centralnej Ewidencji Ludności podając
    powód, że chce odnaleźć rodzinę. Ja bym od razu szukał jeszcze
    rodzeństwa. Czyli niemieniu i nazwisku ojca i matki. Tylko po PESEL
    rodziców, ale osób o tym samym imieniu ojca i matki

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-12-15 20:53:46
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    > Przeszukał bym listy osób, które
    > od czasu do czasu wyciekały w rożnych okolicznościach czy to od
    > operatorów, czy to z banków lub innych firm.

    Chętnie bym takie takie listy wyciekłych danych pooglądał, gdzie je
    można znaleźć ?

  • 4. Data: 2021-12-16 07:25:12
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Jeśli to nie pomoże może pisać do Centralnej Ewidencji Ludności podając
    > powód, że chce odnaleźć rodzinę.

    od 1 lipca 2019 MSWiA nie udostepnia danych jednostkowych.
    https://www.prawo.pl/samorzad/dane-z-rejestru-pesel-
    gdzie-zlozyc-wniosek-o-udostepnienie,439361.html

  • 5. Data: 2021-12-16 11:46:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 07:25, Krzysztof kw1618 pisze:

    > od 1 lipca 2019 MSWiA nie udostepnia danych jednostkowych.
    > https://www.prawo.pl/samorzad/dane-z-rejestru-pesel-
    gdzie-zlozyc-wniosek-o-udostepnienie,439361.html

    Ja tak nie pisuję, to też tego tak nie śledzę. No więc po prostu trzeba
    z wnioskiem iść do swojej gminy. Powód prawny, to przykładowo chęć
    dziedziczenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-12-18 17:04:47
    Od: n...@o...pl

    Monika Głowacka <m...@i...eu> napisał(-a):

> [...]
    > Nawet ma dane rodziców: imię i nazwisko, nr PESEL i ostatni adres.
    > Pod ostatnim adresem są nowi lokatorzy nic nie słyszeli o takiej osobie.

    Najprościej prywatny detektyw.