    From: "Grzesio Jastrzębie" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z taryfami Orange
    Date: Tue, 29 Nov 2005 09:43:25 +0100

    Witam.
    Mam problemik z Orange. Może ktoś pomoże?
    Zmieniłem przez Orange Online taryfę z Jedna Idea 75 na Firma 100,
    czyli z indywidualnej na biznesową.
    Powodem była oczywiście chęć zmniejszenia kosztów połączeń i wybór
    korzystniejszych, a dodatkowo darmowe połączenie z wybranym numerem.
    Jak się okazało Orange rozlicza w taryfie biznes połączenia z wybranym
    numerem odliczając również z pakietu podstawowego,czyli mimo że masz za
    darmo to i tak płacisz dopóki nie wydzwonisz pakietu podstawowego. W
    ten sposób można mieć darmowy numer tak naprawdę nie darmowy.
    Teraz informują, że nie można wrócić do taryfy dla indywidualnych
    (obecnie do Twój Plan), ponieważ niemożliwe jest to ze wzgl.
    technicznych.
    Co napisać, aby uwzględnili reklamację?
    Podobno jest jakiś zapis, że umowa zawarta na odległość (albo poza siedzibią
    firmy) może być anulowana w jakimś tam czasie?
    Proszę o radę.

    Z góry dziękuję
    &

    Grzesio :: Jastrzębie-Zdrój