  • 11. Data: 2021-11-22 14:33:29
    Temat: Re: Praca zdalna zachodniopomorska
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 13:51:33 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Uwierz mi nie każdemu taki dodatek się podoba a nawet nie służy zdrowiu
    >
    > Wydajnościowo dla firmy też nie musi to być na PLUS.

    Wydajnościowo to chorzy będą na pewno na minus.
    I uświadom sobie znaczenie słowa "dodatek" - praca zdalna dla zaszczepionych jest w
    tym urzędzie marszałkowskim prawem, a nie obowiązkiem.
    A jak chcesz zyskać takie _dodatkowe_ prawo to przynosisz certyfikat covidowy -
    dobrowolnie, tak jak np. oświadczenie o zarobkach małżonka, jak składasz o zapomogę z
    funduszu socjalnego - jak nie chcesz zapomogi, to nie składasz - nie trzeba żadnej
    ustawy pisanej na kolanie i przyjmowanej nocnym expresem i "zły senat przetrzymuje
    potrzebną Polakom (a tak naprawdę gównianą) ustawę przez miesiąc".
    Masz zryty beret i przez pisiorstwo i przez covid.
    Taka jest różnica w tym, co odpierdalają głupie pisiory w ruchach pozorowanych, bo im
    poparcie spadnie, i w tym, co robi mądry samorządowiec, akurat z PO.

  • 12. Data: 2021-11-22 15:27:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 14:33, Dawid Rutkowski pisze:
    > I uświadom sobie znaczenie słowa "dodatek" - praca zdalna dla zaszczepionych jest w
    tym urzędzie marszałkowskim prawem, a nie obowiązkiem.

    Podaj podstawę prawną do takiego dodatku.

    Uświadom to sobie że w Polsce nie ma obowiązku szczepień na covid ani
    prawa pozwalającego na segregację sanitarną a nawet łamanie tajemnicy
    lekarskiej.

  • 13. Data: 2021-11-22 15:37:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 14:33, Dawid Rutkowski pisze:
    > mądry samorządowiec, akurat z PO

    A teraz pomyśl czy nie byłoby mądrzej wysłać niezaszczepionych na zdalne?
    Firma normalnie pracuje. Pracowników z certyfikatem przybywa bo więcej
    też ozdrowieńców a ci w domach siedzą i nie ZARAŻAJĄ innych

    Bo podobno niezaszczepieni zarażają O WIELE BARDZIEJ niż zaszczepieni ;)

    Nie wiem jak Ty rozumiesz pracę zdalną.
    W mojej pracy ani to luksus ani więcej kasy.

    Pracowałeś kiedyś zdalnie? Jak to wyglądało? Opowiedz.

    Ja na zdalnym wiszę na telefonie i nie mogę w łatwy sposób komunikować
    się z innymi pracownikami
    Mam dostęp do 5 komputerów ale muszę przełączać okna

    Wydajność SPADA.

    Tylko UWAGA! Ja pracuję w prywatnej firmie gdzie się PRACUJE a nie
    popija kawkę i odstawia pogaduszki.

  • 14. Data: 2021-11-22 15:39:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 14:33, Dawid Rutkowski pisze:
    > Masz zryty beret i przez pisiorstwo i przez covid.

    I tylko dlatego moja krytyka takiego jest BEZPODSTAWNA?

  • 15. Data: 2021-11-22 15:48:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Nov 2021 15:37:40 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Ja pracuję w prywatnej firmie gdzie się PRACUJE a nie
    > popija kawkę i odstawia pogaduszki.

    Sądząc po Twojej aktywności juznecie, ta praca polega na pisaniu dresiarsko
    foliarskich postów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
    Mam nadzieję, że Prigożyn chociaż dobrze płaci.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-11-22 15:51:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 15:48, Olin pisze:
    > Sądząc po Twojej aktywności juznecie, ta praca polega na pisaniu dresiarsko
    > foliarskich postów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
    > Mam nadzieję, że Prigożyn chociaż dobrze płaci.

    Jak mówi kodeks pracy na każdą godzinę mam 5 minut przerwy a w
    poprzednich tygodniach miałem covida. Czytaj dokładniej. ;-)

  • 17. Data: 2021-11-22 15:55:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 15:40:03 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > I tylko dlatego moja krytyka takiego jest BEZPODSTAWNA?

    Bo pitolisz o jakichś "ustawach" i "segregacji". I o "łamaniu tajemnicy lekarskiej".
    Może i to chcą (czy raczej pozorują) gównianą ustawą wprowadzić pisiory - ale tu
    mówimy o innym przypadku.

    Zdalna praca osłabia wydajność - zgoda.
    Czy koniecznie w urzędzie marszałkowskim - przyjmijmy w dyskusji (Ty tak
    twierdzisz!), że też.
    Więc przychodzi pracownik i mówi: "szefie, boję się covida, chcę na zdalne".
    A mądry szef mówi: "Naprawdę się boisz? Pokaż więc, że zrobiłeś wszystko, co można
    (czyli się zaszczepiłeś), to mogę ci pójść na rękę i się zgodzić, choć dla mnie to
    strata, bo widać, że jesteś rozsądny człowiek."
    A jak się nie zaszczepił czy nie chce pokazać paszportu - jego sprawa, ale do biura
    ma przyłazić, co to kogo obchodzi, że on się boi - bardziej igły niż covida.
    I pokazuj tu podstawę prawną, która zabrania takiego zachowania szefa.

    Bo jeszcze są anegdoty z zeszłego roku - pracownik (możliwe, że programista) pisze
    wniosek o przejście na zdalne, "bo w przyszłym tygodniu planuję udział w 3 weselach".
    Pacz pan, jaki uczciwy i rozsądny człowiek, nie?

  • 18. Data: 2021-11-22 16:52:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Nov 2021 22:11:30 +0100 (CET), A. Filip wrote:
> [...]
    na-tylko-dla-zaszczepionych-marszalek-woj-zachodniop
    omorskiego-wprowadza/0b1c22n?

    > Czy to jest wyznanie niewiary w szczepionki? :-)
    >
    > A poważniej: Da się do takiej segregacji prawnie przyczepić?

    pkt 1 - a skad bedzie wiedzial ze niezaszczepiony?

    pkt 2 - czy to nie jest narazanie na zakażenie?

    Czy nie powinien niezaszczepionych wyslac do domow ... i
    premii/nagrody im nie dac, bo mniej pracują ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-11-22 17:12:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 15:55, Dawid Rutkowski pisze:

    > Czy koniecznie w urzędzie marszałkowskim

    Nie wiem dlaczego przychodzi ci do głowy urząd jako przedstawiciel
    zakładu pracy w którym można zdalnie pracować. To jakieś zboczenie ;-)

> [...]
    > I pokazuj tu podstawę prawną, która zabrania takiego zachowania szefa.

    Ja osobiście się z Tobą zgadzam. Pracodawca może robić co chce i
    kierować ludzi gdzie chce.

    Ale... zaraz tu jakiś lewak albo o dziwo z drugiej beczki wolnościowiec
    sprzeciwią się a to łamaniu praw człowieka do poszanowania jego
    intymności i stanu zdrowia a to łamaniu wolności bo umowa z pracodawcą
    to trochę inna sprawa jak USTAWA SEGREGUJĄCA ludzi wg pojęć
    medycznych/sanitarnych.

    A konkludując. W obowiązującym obecnie prawie nie ma zezwolenia na
    wiedzę ostanie zdrowia praownika i wykorzystywanie jej do dzielenia na
    dwie grupy.

    Takie jest prawo.

  • 20. Data: 2021-11-22 17:23:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 16:52, J.F pisze:

    > pkt 1 - a skad bedzie wiedzial ze niezaszczepiony?
    >
    > pkt 2 - czy to nie jest narazanie na zakażenie?
    >
    > Czy nie powinien niezaszczepionych wyslac do domow ... i
    > premii/nagrody im nie dac, bo mniej pracują ? :-)

    O widzisz. Mądrego warto posłuchać ;-)

    Tylko dlaczego ci przedstawiciele PO ciągle nie wiedzą co jest mądre? ;-)