  • 31. Data: 2021-11-22 22:10:26
    Temat: Re: Praca zdalna zachodniopomorska
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > A Zarzut jest ogólnokrajowy że rząd nie przypierdala się ani nie
    > zamyka w "gettach domowych" ;-) niezaszczepionych.

    > A nie jest? W mordę... ty nawet nie liznąłeś prawa pracy

    > Nie można nawet bez obowiązku odpowiedzi.
    >
    > Tak jak nie można molestować nawet z przyzwoleniem ;-)
    > [...]

    Jak dla mnie powinna być różnica między prawem każdego pracodawcy do
    odpytywania pracowników "jak leci" a zakazem zapytania przez nawet
    niektórych pracodawców w dobrze+ uzasadnionych przypadkach.

    W USA jak mi się wydaje obecne orzeczenia (pierwszej instancji) lecą po
    linii *KAŻDY* pracodawca ma prawo pozwalniać niezaszczepionych przy
    zachowaniu paru listków figowych. Może po obecnym sezonie grypowym sądy
    apelacyjne z mądrością po fakcie coś z tym zmienią.

    --
    A. Filip

  • 32. Data: 2021-11-22 22:27:36
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-22 o 13:16, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    na-tylko-dla-zaszczepionych-marszalek-woj-zachodniop
    omorskiego-wprowadza/0b1c22n?

    > U koleżanki w prywatnej firmie odwrotnie:
    > niezaszczepieni - zdalnie
    > zaszczepieni - do biura

    Może temu panu marszałkowi coś się przestawiło. Myślał co innego, a
    powiedział co innego ;-)

    --
    animka

  • 33. Data: 2021-11-22 22:30:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-22 o 15:48, Olin pisze:

    > Sądząc po Twojej aktywności juznecie, ta praca polega na pisaniu dresiarsko
    > foliarskich postów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
    > Mam nadzieję, że Prigożyn chociaż dobrze płaci.

    On to chyba AGD Master od sprzedawania części do sprzętu kuchennego. Nie
    ma klientów to się nudzi.

    --
    animka

  • 34. Data: 2021-11-22 22:31:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-22 o 16:52, J.F pisze:

    na-tylko-dla-zaszczepionych-marszalek-woj-zachodniop
    omorskiego-wprowadza/0b1c22n?

    > pkt 1 - a skad bedzie wiedzial ze niezaszczepiony?
    >
    > pkt 2 - czy to nie jest narazanie na zakażenie?
    >
    > Czy nie powinien niezaszczepionych wyslac do domow ... i
    > premii/nagrody im nie dac, bo mniej pracują ? :-)

    A ciort go tam wie ;-)

    --
    animka

  • 35. Data: 2021-11-22 22:33:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jest zabronienie _zapytania_ o szczepienie?

    Zasadniczo - śliska sprawa - podobnie jak zapytanie pracownicy czy
    planuje macierzyństwo:P. No a już raczej na 100% wykorzystanie tej
    wiedzy. No dobra - może na 95 bo w polskim sądzie to nigdy nic nie
    wiadomo.

    > Bez obowiązku odpowiedzi.
    > I bez konsekwencji i "dzielenia na dwie grupy".

    Skoro bez konsekwencji to po co pyta?:P

    > Bo nie ma żadnego "dzielenia".
    > Każdy wniosek o zdalne jest rozpatrywany indywidualnie.

    No niespecjalnie, bo sam zapowiedział, że zbiorowo. Kurwę z logiki to
    trzeba umieć robić:P

    > A jako że nie ma tweetów,

    No ale są.

    > to szef może się zgodzić albo nie, na zasadzie "bo tak" lub "bo nie" - bo nie ma
    obowiązku uzasadniać.

    Nie do końca - przed pracownikiem zasadniczo nie musi. Przed sądem już
    tak. I kwestia sądu czy da wiarę, że tak się dziwnie złożyło, choć tu
    sam się podłożył, więc raczej słabo.

    > Prawo jest takie jakie wyroki sądów wydawane na jego podstawie - i to jest jedyna
    prawda na temat "takie jest prawo".

    Coś jak jesczeniebyłoprocesuapanjużmowizłodziej.jpg?

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2021-11-22 22:35:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-22 o 19:59, nadir pisze:

    na-tylko-dla-zaszczepionych-marszalek-woj-zachodniop
    omorskiego-wprowadza/0b1c22n?

    > Jak się urząd nie zawali po zdalnej pracy 1/2 obsady, to znaczy, że te
    > osoby są niepotrzebne. Niezły patent na wyjebanie połowy urzędasów.
    > Ciekawe czy marszałek też zaszczepiony i będzie "pracował" zdalnie?

    Może weźmie sobie urlop i na narty z prezydentem pojedzie ;-)

    --
    animka

  • 37. Data: 2021-11-22 22:38:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-22 o 22:10, A. Filip pisze:

> [...]
    > zachowaniu paru listków figowych. Może po obecnym sezonie grypowym sądy
    > apelacyjne z mądrością po fakcie coś z tym zmienią.

    Nie będzie komu pracować to Ukraińców sobie zatrudni :-)

    --
    animka

  • 38. Data: 2021-11-22 23:22:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 22:10, A. Filip pisze:
    > Jak dla mnie powinna być różnica między prawem każdego pracodawcy do
    > odpytywania pracowników "jak leci" a zakazem zapytania przez nawet
    > niektórych pracodawców w dobrze+ uzasadnionych przypadkach.

    Jeśli chcesz naginać do pandemii to kula w płot

    Nie da się ;)

    Znaczy że chcesz prawa dla wybranych do zapytania a kto będzie wybrany i
    w jakim przypadku zdecyduje KTO? TSUE?

    Tak właśnie "tworzy" prawo obecna banda prawników.

  • 39. Data: 2021-11-23 12:24:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Nov 2021 12:48:41 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > 80zł to było wtedy (nie tak dawno) dużo.
    > Potem przyszły pisiory i deflację zmieniły w taką inflację, że pożyteczni idioci
    nawet nie pamiętają, że 80zł to mogło być dużo - a nawet oburzająco dużo.

    Ale nawet przy pisowskiej inflacji 80 zł to nie za wiele przy 4 tysiakach,
    które Dworczyk wydał na kolację.
    I co? I jajco. Suteren nawet się o tym nie dowiedział, a jak dowiedział, to
    wzruszył ramionami, bo dajo pińcet i dodatkową emeryturę dla babki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl