  • 21. Data: 2023-03-06 21:43:02
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 13:41, J.F pisze:
    > Chyba sam zrozumiał, ze nie trzeba, bo nawet przykłady dawał.

    Pytanie było, z jakiego powodu zarzut babie od dziecka postawiono, a nie
    czy da się prowadzić śledztwo bez podejrzanego. I ja już wszystko w tej
    sprawie wyjaśniłem. jak ktoś nie rozumie tego, co czyta, to ja naprawdę
    nie będę po raz kolejny tego wyjaśniał, bo po prostu mi się nie chce.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2023-03-06 22:09:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > sprawie wyjaśniłem. jak ktoś nie rozumie tego, co czyta, to ja naprawdę
    > nie będę po raz kolejny tego wyjaśniał, bo po prostu mi się nie chce.

    No widzisz dzejef? Jednak nie zrozumiał, albo zrozumiał ale nichuja się
    nie przyzna;)

    Swoją droga dość symptomatyczne jak nazwał matkę, która straciła dziecko
    a której jego niedorozwinięci kumple postawili bezpodstawne zarzuty
    spowodowania śmieci dziecka, żeby mogli numerek w druczek wpisać, bo nie
    rozumieją prawa. I jak tu nie gardzić takim kulsonami?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2023-03-07 00:41:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A to swoją drogą. Ale to konkretnych ludzi a nie instrytucję jako taką.

    Instytucję po cywilnemu, ludzi, jesli jest to czyn zabroniony (karnie).
    Samo sie nie opublikowało. Ktoś to napisał i opublikował, lub ktoś
    napisał, a ktoś inny miał obowiązek nadzoru nad publikacją.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2023-03-07 06:17:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Instytucję po cywilnemu, ludzi, jesli jest to czyn zabroniony (karnie).

    Dokładnie tak napisałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-03-07 10:09:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest jakaś ustawa.

    -----

  • 26. Data: 2023-03-07 12:35:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Mar 2023 21:43:02 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > sprawie wyjaśniłem. jak ktoś nie rozumie tego, co czyta, to ja naprawdę
    > nie będę po raz kolejny tego wyjaśniał, bo po prostu mi się nie chce.

    Moze słabo wyjaśniałeś.

    I zaraz ... bo o ile rozumiem, ze sytuacja sugeruje, ze matka
    zostawila dzieci bez opieki i to jest zarzut, tylko trzeba jakos
    ubrac w artykuły KK, bo nie wiem czy tam jest wprost "brak opieki",
    to jeszcze trzeba matce podac czyn i kwalifikacje.

    No dobra - na poczatek moze wystarczy - macie uzasadnione podejrzenie,
    matka juz jako podejrzana wyjasni, ze z samochodu nie wychodzila.
    Sekcja też nie da podstaw, to sie umorzy ...

    Tylko tak troche głupio zrozpaczonej matce zarzuty z d* stawiac,
    a jak sam pisales - nawet nie wolno jej wczesniej spytac co sie
    wydarzylo.
    A moze jednak wolno, bo w tym momencie wcale nie macie podejrzen.

    Zresztą co jak tam będę matke bronil - traficie kiedys na jakiegos
    prawnika i potem to wy bedziecie zeznawac jako podejrzani :-)

    J.

  • 27. Data: 2023-03-07 12:36:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Mar 2023 17:46:38 +0100, Shrek wrote:

    > Ale "popularność" mu wyraźnie zaszkodziła:(

    A owa popularność czyją jest winą?

    Choc Krzysztof F. jakis tam współudział w niej miał.

    J.

  • 28. Data: 2023-03-07 17:58:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2023 o 12:36, J.F pisze:

    > A owa popularność czyją jest winą?

    Srodków rezimowego przekazu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2023-03-07 17:59:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2023 o 10:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jest jakaś ustawa.
    >

    > -----

    Podasz linka do ustawy, gdzie osoba prawna odpowiada karnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2023-03-07 18:03:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2023 o 12:35, J.F pisze:

> [...]
    > wydarzylo.
    > A moze jednak wolno, bo w tym momencie wcale nie macie podejrzen.

    Pomijając już że to zwykłe kurewstwo, to i tak nie ma żadnej wartości
    procesowej, bo przecież każdy pełnomocnik odwali to że nie była w stanie
    psychicznym składać jakichkolwiek oświadczeń.

    > Zresztą co jak tam będę matke bronil - traficie kiedys na jakiegos
    > prawnika i potem to wy bedziecie zeznawac jako podejrzani :-)

    Robert tłumaczył jak kończą "prawnicy i filozofowie".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!